Maxtor HDD probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_gamer_91

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
hallo,

ik heb een nieuwe harde schijf gekocht van maxtor van 500 GB omdat mijn oude pc met XP PRO stuk is en ik een nieuwe heb gekocht met vista. Nu wil ik mijn foto's en alle bestanden over zetten van mijn xp naar mijn vista. Nu is die klus geklaart alles staat op mijn hdd en nu zet mijn vista dat mijn hdd niet herkent word. En toch staat op de doos "works with vista".
wat kan ik daar doen?

Alvast bedankt voor de snelle hulp

Zit er een CD bij met drivers voor tijdens het installeren ofzo.
Wat ik bij XP kan herinneren, moest je dan een floppy voor het installeren insteken, zodat ie de HDD herkende.

Ik weet niet hoe dit bij Vista zit, ik draai namelijk nog gewoon op XP.

Rechtsklikken op Deze Computer->Hardware->Aparaatbeheer->en klik op
663in1l.gif
.

Misschien dat Vista hem dan vind.:thumb:

heb je al geprobeerd om via je bios eerst te kijken of die je harde schijf herkend?

maar het is een externe harde schijf en ik heb er mijn bestanden en foto's enzo opstaan en ik wil ze nu via usb aansluiten op mijn nieuwe pc van vista. =)

oh externe dat veranderd de zaak.... heb je wel de goeie drivers voor je usb? dat kan vaak ook het probleem zijn

nee dat is het juist ik heb alleen een adaptor, een usb-kabel en een harde schijf
en op mijn xp werkt hij en op de vista niet terwijl op de doos staat, works with windows vista.
en ik heb al gezocht achter een driver maar ik vind er nergens eentje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan