MAYDAY! Productcode werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ismhoogenboom

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
hallo, ik heb sinds een maand een hp notebook met windows vista basic.

Bij het opstarten van officeprogramma's werd er iedere keer om een productcode gevraagd. Op de onderzijde van mn notebook stond een code, maar die klopt volgens de computer niet....

Ik weet het, ik had microsoft moeten bellen...maar aan die goede raad in het weekend heb ik even niets. Iemand enig idee? Ik heb morgen om half 9 een presentatie en hij is nog niet klaar.....:confused:

groetjes van Irma

microsoft is gewoon berijkbaar zelf in het weekend.
ik heb ze wel eens meer op zondag gebeld wegens activatie problemen.

de productkode van vista zal niet op jouw office programmas gaan werken.
gebruik je het office pakket wat voor geinstalleerd zit op de laptop.
zo ja dan zul je die moeten kopen, de voor geinstalleerde is namelijk maar dertig dagen gelden.

de productkode van vista zal niet op jouw office programmas gaan werken.
gebruik je het office pakket wat voor geinstalleerd zit op de laptop.
zo ja dan zul je die moeten kopen, de voor geinstalleerde is namelijk maar dertig dagen gelden.

:( tsja, de ellende begint me ook langzaam duidelijk te worden. Wat ongelofelijk knullig dat ze dat nergens duidelijk aangeven (voor een noob zoals ik dan) of vermelden bij aanschaf...

Ik heb echt een gigaprobleem, met mijn presentaties morgen...

Hij is vast niet online te koop, waar ik hem direct kan downloaden?

over welk programma praten wij....
en dan nog....
hoe heb je het opgeslagen....is het van de office 2007 serie dan heb je waarschijnlijk ook daar al een probleem.
office 2007 gaat anders om met zijn bestanden dan de 2003 serie.....

woon je in de buurt van Enschede??

:( tsja, de ellende begint me ook langzaam duidelijk te worden. Wat ongelofelijk knullig dat ze dat nergens duidelijk aangeven (voor een noob zoals ik dan) of vermelden bij aanschaf...

Ik heb echt een gigaprobleem, met mijn presentaties morgen...

Hij is vast niet online te koop, waar ik hem direct kan downloaden?

3 dingen:

1. een gratis versie : Klik =2007, dan kun je downsaven naar élke Office versie ;)
2. als werken met Office zó belangrijk is, dat vind ik het best wel naïef dat je bij aanschaf niet hebt opgelet welke software er precies werd meegeleverd
3. je hebt toch neem ik aan wel vrienden / familie / kennissen waar je even langs kunt om het klusje te klaren?

Laatst bewerkt:
bedankt voor de snelle reacties!

Inmiddels heb ik ook de downloadversie gevonden. Was misschien wat snel met vragen.
Mijn expertise ligt niet op het gebied van computers en ik ging ervan uit dat als ik vista zou aanschaffen er ook office op zou zitten. Ik blijf het niet erg klantvriendelijk vinden. In mijn eigen bedrijf probeer ik mijn klanten altijd zo goed mogelijk te informeren.

Nogmaals bedankt voor de snelle reacties!:thumb:

groetjes van Irma

Wedden dat het erbij stond? Dat het een demo/trial was van x aantal dagen? Je bent echt geïnformeerd. Waarschijnlijk zelfs toen je de eerste keer een office programma opende.
Dus slecht gelezen. Niet slecht geïnformeerd.

Voor weinig kan je niet op de eerste rang zitten......of je moet voor OpenOffice kiezen....maar daar heb je als je de documenten in 2007 formaat opgeslagen hebt ook niets meer aan.

nope! Het stond er echt niet bij hoor. Ik heb het straks nog gecheckt. Ik zou, eerlijk gezegd, niet weten wat ik zonder office met een computer zou moeten...
Ik heb hem via een van de betere webshops gekocht, maar besef dat ik hem misschien beter in een winkel had kunnen kopen. Moest wel denken aan het 'kat-in-de-magnetron-verhaal'.
Weer wat geleerd dus. :D

Mazzel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan