mb asrock am2nf3-vsta+amd am2 athlon 6000+

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Kan iemand mij vertellen of deze combinatie gaat lukken?
Ik heb iets gelezen over een bus frequentie.:evil:
En wat is een goed alternatief hier voor?:evil:
bvd rogier

dus je gaat een B merk bord nemen met een snelle cpu en geheugen .
sterkte .
ASRock is het B merk van ASUS met mindere kwaliteit componenten .

kan het wel?of absuluut niet?Dit is mijn 3de asrock bordje.En welke van asus moet ik dan pakken?Ik heb al een videokaart. Ook de prijs in de gaten houden.

:evil: WAT nu?Een goedkoop mb wil niet zeggen slecht.Ik wil alleen weten kan het of niet?:evil:

Bedoel ik niet zo,ben een beetje teleur gesteld.Maar goed.Ik denk dat ik uit ga kijken naar een iets duurder mb.Surgeties zijn welkom,tips,beste koop,enz.Ik hoor jullie
MVG rogier

kan het wel?of absuluut niet?Dit is mijn 3de asrock bordje.En welke van asus moet ik dan pakken?Ik heb al een videokaart. Ook de prijs in de gaten houden.

kan je na gaan al drie borden versleten .
kwaliteit he :D ASRock :D .
het is gewoon een feit dat ASUS AOpen Abit Gigabite veel minder uit val hebben dan een B merk bord .
ik heb er nog een voor je jetway ook pure klasse B merk .
maar ja pak lekker een goedkoop bord .
het zijn jouw centen en gelukkig niet de mijne .
dus SUC6 met je B merk bord .
of topic:D je kan schreeuwen wat je wil .
ik hoor het toch niet :D

Het zal best wel werken, als tenminste revisie versie f3 en biosversie p1.60 hebt.
Het is alleen een beetje zonde, je gaat een hoop geld uitgeven aan een processor maar gaat besparen op je moederbord.
Ik zou persoonlijk kiezen voor meer zekerheid van stabiliteit en maximale snelheid en een beter aangeschreven merk moederbord kiezen.

Cpu support list
Zoals je ziet staat de 'ADX6000IAA6CZ' er tussen, dus vermits de juiste revisie versie hebt werkt het wel.

Asrock maakt prima bordjes, de onderdelen zijn gelijk als die op de Asus borden, alleen de arbeidskosten zijn in China, waar deze borden gebrouwseld worden, een stuk lager, en ze maken een beperkt soort borden, met niet meer zo aktuele chipsets, die ook de prijs drukken, zo ook de beperktere mogelijkheden.

En de uitval is net zo groot als bij andere merken, in percentages.

Bouw ze vaak in, en pas 1 x eentje om moeten ruilen, tegenover meerdere Asus borden, en over Gigagyte praat maar niet, die gebruik al niet meer.

Valt me trouwens nog één ding op, een AM2 6000+ en dan kiezen voor een moederbord met AGP?? Niet echt een combinatie waarmee je het maximale zult behalen.

:thumb: Kijk hier heb ik wat aan.Verschillende asrock mb hebben in 3 verschillende systemen gezeten,en nooit problemen gehad.Alleen ik heb wel begrepen,beter een iets duurder,beter mb.En pci boven agp Ja toch?Wat is een goede koop tot 100 euro voor een mb?:evil: :thumb:

.En pci boven agp Ja toch?

Niet helemaal pci-E boven AGP en het Asrock bord wat jij uitgekozen hebt heeft een AGP slot en niet een pci-E.
Maar je schreef 'ik heb al een videokaart' welke aansluiting zit daaraan?

:o Maar werk deze combinatie,of moet ik een ander mb van asrock cq asus kopen met een busfreqentie van 2000mhz?Mijn mb heeft een busfrequentie van 1000mhz.Dat is eigenlijk de vraag.mvg:thumb:

:D Dan is er maar 1 en dat is de ALIVESATA2-GLAN van asrock met een busfrequentie van 2000mhz.Of een asus mb de m2n ,de m2ndh of de, m2n-sli de luxe.Heb ik het goed of??
We zijn er bijna met de oplossing
mvg :thumb:

Ik weet niet waar het over gaat, maar alle M2 mobo's hebben een systeembus van 1000mHz, uitzonderingen daargelaten:eek:

:thumb: :thumb: Is opgelost,Ik heb mijn asrock mb verkocht en een asus m2n-slideluxe mb aangeschaft.
Is 2 keer zoduur maar zit wel een betere chipset op.Deze heeft wel een busfrequentie van 2000mhz.De boel draait perfect,en ik ben blij dat ik wat meer uitgegeven aan mijn mb.
Hartelijk bedankt en bij deze opgelost:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan