Ik heb op een nieuwe PC Norton Ghost 2003 geinstalleerd. Terwijl ik een backup van de C:\ naar de D:\ partitie wilde maken en de PC bezig was met het opstarten, na een herstart, met Ghost gebeurde er lange tijd niets en vervolgens kwam er een melding dat het systeem een TXT-bestand naar A:\ wilde schrijven. De PC heeft geen A:\ drive en hierna wilde ik weer "opstarten via Windows". Dit lukte echter niet meer. Ook na herhaalde pogingen ging het niet. Gezien Acer geen herstel CD's meelevert (slechte zaak) was er geen mogelijkheid (zover ik weet) om nog iets te doen.
Volgens de computerzaak was door Norton Ghost het "Master Boot Record (MBR)" aangepast waardoor dit probleem zou zijn ontstaan.
De PC is retour naar de winkel maar ik zou toch graag willen weten of het mogelijk is dat dit door Ghost wordt veroorzaakt.
Mvg Pieter-Jan
Volgens de computerzaak was door Norton Ghost het "Master Boot Record (MBR)" aangepast waardoor dit probleem zou zijn ontstaan.
De PC is retour naar de winkel maar ik zou toch graag willen weten of het mogelijk is dat dit door Ghost wordt veroorzaakt.
Mvg Pieter-Jan