Mc Forge werkt niet. Zwart scherm!

Status
Niet open voor verdere reacties.

iCarl0o

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Hoi iedereen,
Ik wil graag inventory tweaks hebben maar ik heb daar Forge voor nodig. Ik heb Forge universal 1.5.1 gedownload op http://www.9minecraft.net/api-minecraft-forge/
Nu ik Mc opstart krijg ik eerst een laad balkje met fml. Daarna krijg ik dit zwarte scherm:
Naamloos.jpg

Ik wil de inventory tweaks wel heel graag hebben. Dus is er iemand die kan helpen?

Alvast bedankt!

Probeer in de logs te kijken.
FML_LOG zoiets heet het je moet de 0 versie nemen

Ik wil vandaag forge ook installeren, stuur ik mijn versie van minecraft.jar op.
Heb je meta-inf wel verwijderd?

@tim687 Waar kan ik dat vinden dan? heb zelf niks gevonden
@mcfreak oke erg bedankt als je dat wil doen! en ik heb de meta-inf wel verwijderd. Maar in Forge zit er wel weer een map met Meta-inf. Die heb ik niet verwijdered

Mijn mods die ik er trouwens nog in heb zitten zijn:
-modloader
-Too many items
-Optifine
-Anti Grief

ik weet niet of het daar aan ligt?

Ik installeert er optifine erbij, maar wat is anti grief? Lijkt me meer een server mod

Het kan er wel aan liggen, je kan het op twee manieren installeren, per mod is er maar een manier

Laatst bewerkt door een moderator:
hij doet het bij mij ook niet :S
heb toch wat minder tijd dan ik dacht, vandaag kan er ik niet meer naar kijken

Ik heb dit probleem ook, ik gebruik Mineshafter en daar doet ie het niet. Maar bij MinecraftSP doet ie het wel?!

ik gebruik ook mineshafter, zou het daar aan liggen? ik heb wel ergens anders gelezen dat je er een Premium account voor MOET hebben. Maar daarop werd gereageerd dat het onzin is. Dat heeft niet veel geholpen dus

ik doe het gewoon op de oude manier, dat werkt ook niet.
lijkt me dus sterk.
premium verplicht lijkt me ook sterk, ik had ook al mods voordat ik premium had gekocht.

heb je een log ofzo voor mineshafter?
ik heb geleerd met een tut hoe je exeptions voor je eigen bukkit-plugin kan uitlezen (had ik nodig), misschien werkt het ook met FML.

Laatst bewerkt:
ik heb optifine, too many items en modloader daar wel altijd vandaan. Maar het kan zijn dat Forge daar niet goed is. Welke moet ik eigenlijk hebben, of is het makkelijkst te installeren? Universal, Source of Javadoc?

oke dankjewel, ik ga het proberen

Edit!: ik heb het geprobeerd. Zelf installeren heeft niet gewerkt. Ik heb Magic Louncher gedownload en dan toegevoegd en nu werkt het! Bedankt voor de hulp!

Er staan alleen wel 4 errors bij. Het werkt wel.
ook wil ik Xray installeren maar het is niet compatible
Naamloos.jpg

Xray heb ik gedownload van:
http://www.minecraftprojects.net/x-ray-mod

Laatst bewerkt:
sorry, maar daar ga ik je niet bij helpen, ben er zelf persoonlijk tegen.
is het wel forge?
Voor de rest help ik je niet

Ik gebruik xray alleen voor offline. Ik kan ook niet online omdat ik geen officieel account heb. Maar er stond bij dat het wel Forge Compatible is.

Jammer dat het niet lukt. Ik ben laatst begonnen met een achtbaan maken maar ik wil graag een looping erin en wil dus aan jullie vragen of er een mod voor bestaat? Ook wil ik iets hebben waardoor ik meerdere minecarts aan elkaar kan koppelen zodat je een treintje krijgt. Bestaat zoiets?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan