McAfee antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diesel04

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
Mijn werkgever stelt al een aantal jaren het Mcafee-antivirusprogramma ter beschikking. Dit programma moet jaarlijks opnieuw worden geïnstalleerd.
Na installatie uiteraard vragen naar updates. Vervolgens komt de melding: Uw abonnement is verlopen.
Als ik dan via configuratiescherm, software, verwijderen Mc Afee probeer de software te verwijderen volgt de melding: Weet u dit zeker, u heeft een geldig abonnement.
Weet iemand hoe ik dit probleem krijg opgelost. Onze IT-boys staan ook voor een raadsel.:mad:

Diesel

Laatst bewerkt:
kan je als je herinstalleerd, wel de licentie weer terugkrijgen?

kan je als je herinstalleerd, wel de licentie weer terugkrijgen?

Ter verduidelijking. Ieder jaar wordt een nieuwe Cd voor installatie ter beschikking gesteld.
De licentie mag dus geen probleem zijn. Overigens heb ik meerdere malen verwijderd en geïnstalleerd met steeds hetzelfde resultaat.

Diesel

Ter verduidelijking. Ieder jaar wordt een nieuwe Cd voor installatie ter beschikking gesteld.
De licentie mag dus geen probleem zijn. Overigens heb ik meerdere malen verwijderd en geïnstalleerd met steeds hetzelfde resultaat.

Diesel

en ik neem aan dat dat alleen sinds de versie 2009 is?

terug naar 2008 dan,

aangezien de updates daarmee nog steeds binnenkomen. of was dat alleen bij norton?

terug naar 2008 dan,

aangezien de updates daarmee nog steeds binnenkomen. of was dat alleen bij norton?

Op deze versie uit 2008 komt terecht de melding dat het abonnement is verlopen. Dus nog altijd geen oplossing. Heb gevraagd om een nieuwe CD te sturen.

Diesel

Op deze versie uit 2008 komt terecht de melding dat het abonnement is verlopen. Dus nog altijd geen oplossing. Heb gevraagd om een nieuwe CD te sturen.

2e Cd inmiddels geïnstalleerd. Zelfde probleem. Computer weigert programma te registreren. Geen oplossing. Zal overgaan tot aanschaf andere virusscanner. Wie kent het antivirusprogramma Panda.

Groetjes
Diesel

Panda ken ik niet maar ik ben zeer tevreden over AVG 8.0 free. Is er nu ook in het nederlands

Diesel

Hallo Diesel04,
Heb net zo'n probleem gehad met het installeren van een nwe versie Mc affee, maar heb van de klantenservice van genoemde een speciale link gekregen waar je alles mee verwijderd wat op je comp. staat van mc affee zoat je jezelf weer opnieuw kunt registreren, bij mij is dat gelukt, veel sucses.

mischien is je vraag inmiddels al opgelost zoniet dan moet je zeker deze proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan