McAfee blokkeert internet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluca

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
Dag allemaal, vandaag wilde ik online gaan maar dit lukte niet. Na zelf een uurtje gezocht te hebben maar zonder resultaat gebeld met mijn internetprovider (Telenet - België) en zij wisten me te vertellen dat er bij McAfee een update is geweest die ervoor zorgt dat het internet geblokkeerd wordt. Ik heb nu een systeemherstel gedaan naar 2 dagen terug en het internet werkt terug, maar nu weet ik niet wat ik moet doen met McAfee. Geen updates afhalen, eerst verwittigen voor updates of nog iets anders? Ik heb online al gezocht naar oplossingen of work-arounds maar zonder resultaat. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!

verwijder die mc afee want opzicht is die zowieso al een zwaar programma , neem de gratis versie van avast!7 home version, is zeer sterk in virusdefinitie en is zeer licht van footprint....
google even naar avast en daar vind je de setup om te downloaden, eens geinstalleerd moet je het even registreren en is dan een jaar geldig en na een jaar moet je het weer registreren en is het weer een jaar geldig enzo.....
aan u om te kiezen :thumb:

Bedankt voor je snelle reactie :-). Ik twijfel een beetje om te veranderen omdat ik bij de aankoop van m'n nieuwe laptop een jaar lang die McAfee heb gekregen, die is nog meer dan 300 dagen geldig. Vandaar dat het een beetje weggegooid lijkt als 'k hem er nu gewoon af haal?

tja dan zal je voorlopig verder moeten werken met een antivirus die niet up to date is en veel zwaarder van footprint is als avast!7;)
tuurlijk begrijp ik je reactie hierop dat je niet snel naar een andere wil switchen omwille van je aankoop ervan...enfin het beste ermee :)

verwijder die mc afee want opzicht is die zowieso al een zwaar programma , neem de gratis versie van avast!7 home version, is zeer sterk in virusdefinitie en is zeer licht van footprint....
google even naar avast en daar vind je de setup om te downloaden, eens geinstalleerd moet je het even registreren en is dan een jaar geldig en na een jaar moet je het weer registreren en is het weer een jaar geldig enzo.....
aan u om te kiezen :thumb:

I agree :)

agree

installeer microsoft security essentials,
dan kan ik je een gratis lecencie geven van mallwarebytes pro

grtz kenny

Laatst bewerkt door een moderator:
die is zeker niet zo goed als avast!7 , google maar is naar de resultaten avast!7 vs microsoft security essentials

;)

daar heb je gelijk in,
het is wel minder goed als je gaat downloaden met utorrent
als hij wilt kan ik ook aan de lecencie van avast pro komen enzo enzo

waarom gebruik je niet gewoon de gratis versie van avast, ik ben niet zo voor de gehackte boel , liever rechtuit en eerlijk
die gratis versie is even goed dan de pro wat betreft virusdefinities dus ???

eigenlijk ben je nu wel te ver aan het gaan want dit mag niet op het forum, haal dit zo snel mogelijk weg aub?

snap je al

en gedaan

daarom doe ik het meestal via teamviewer

Laatst bewerkt:
@pyrokenny Nog een keer zo een actie en je krijgt een ban.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan