McAfee Internet Security: settings verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
2.878
Zojuist McAfee Internet Securiy 2004 6.0 geïnstalleerd. Eigenlijk was ik alleen maar geïnteresseerd in het antivirus-gebeuren, maar ik denk: ach......laat ik de Spamkiller, Privacy Service en McAfee Firewall ook maar gelijk erop zetten; ik kan deze onderdelen via het McAfee Security Center toch wel uitschakelen.
Dat uitschakelen lukt wel, alleen onthoudt McAfee die settings niet, als ik opnieuw aanmeld/opstart zie ik dat de ene keer Privacy Service weer aanstaat, de andere keer is het de McAfee Firewall, dan weer allebei.....en dat wil ik niet, het enige wat ik aan wil hebben staan is het Antivirus-gebeuren. Dit probleem doet zich overigens voor bij alle accounts op m'n computer.

Nu heb ik via configuratiescherm/software de Spamkiller, Privacy Service en de McAfee Firewall gedeïnstalleerd. Ik ben dus wel van m'n probleeem af, maar dit lijkt met niet echt dé oplossing.

Vraag is dus: hoe zorg ik ervoor dat het McAfee Security Center de settings onthoudt?

Dan nog een laatste vraagje: volgens mij kun je het McAfee Security Center niet afschermen met een password, maar misschien heb ik niet goed gekeken......:)
 
Laatst bewerkt:
:) d'r zijn nu vast wat meer mensen online dan vanochtend vroeg..........

Iemand een idee?
 
:) De vraag heeft een andere status gekregen, nl. opgelost!

Ik heb McAfee eraf gehaald en ben weer teruggegaan naar Norton.

Ik weet het, de meningen en ervaringen lopen uiteen of het nu McAfee, Norton of iets anders moet zijn.....maar geef mij maar Norton. Met McAfee was ie niet vooruit te branden. Alles ging echt 2 keer langzamer dan met Norton.

Bedankt in ieder geval voor de belangstelling:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan