mcAfee internet security verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpvds

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2002
Ik wil McAfee internet security 2004 op mijn computer met xp verwijderen. Dat lukt echter niet. Ik probeer het eerst met de windows installer, wat niet lukt, dan vanuit de veilige modus poog ik de mappen weg te nemen, lukt ook niet, en ten laatste poog ik het te herinstalleren en dan te verwijderen, maar dat lukt al evenmin. Kan iemand me hierbij helpen ?

Wanneer ik in safe modus poog mcAfee te verwijderen, krijg ik een melding dat een dll bestand niet verwijderbaar is (je kent de gewone melding : schijf vol of het bestand is nog in gebruik). Maar wanneer je het in veilige modus niet kan verwijderen, wanneer dan wel ? Tweede vraagje : is het wel een veilige weg om een firewall, annex spamverwijderaar en antivirus op deze weg te verwijderen ?

Met een regcleaner is het altijd een risico. Je kunt daarom beter eerst een backup maken van je register. Daarna zou je kunnen zoeken naar alles wat met mcafee te maken heeft.

Wel raar dat je hem niet gewoon kunt verwijderen.

Als je weet welke dll het is en waar hij staat, dan zou je hem nog met een opstartdiskette via Dos kunnen verwijderen.

Kan wel kloppen. Ben een tijdje geleden een half uur bezig geweest via de zoekfunctie van regedit om allerlei MacAfeeresten te verwijderen. Wel goed opletten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan