mcafee of norton antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterneijts

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2002
mcafee of norton antivirus.
Wat is nu eigenlijk het beste programma om te gebruiken?

verplaatst van overige software

Tja, dat is een hele moeilijke vraag. Het zijn allebei gerenommeerde programma's, geen van beide zal echt slecht zijn. Norton wordt vaak als het meest gebruiksvriendelijke gezien.

maar ik lees vaak dat norton je pc aanzienlijk trager maakt. (nu weet ik niet echt of ik dit zal merken:-))

Geplaatst door peterneijts
maar ik lees vaak dat norton je pc aanzienlijk trager maakt. (nu weet ik niet echt of ik dit zal merken:-))
Norton vertraagt idd je pc wat.
(niet aanzienlijk)
Met name met de opstart kan je het merken.
Zelf met m'n Pentium 4 merk ik het.
Ondanks dat, gebruik ik al een aantal jaar tevreden Norton.

Geplaatst door peterneijts
mcafee of norton antivirus.
Wat is nu eigenlijk het beste programma om te gebruiken?

Weet je!! Deze vraag of althans de vraag welke viruscanner is de beste word zo vaak gesteld op Helpmij. En eerlijk gezegd is dat erg moeilijk te beantwoorden aangezien de één heel blij is met Norton en de ander zweert bij Panda of Mac Afee in dit geval. Is een kwestie van persoonlijke voorkeur...... Er zijn wel virusscanners die niet zo heel goed bekend staan zoals de gratis versie van AVG maar ook daar zal een weerwoord op zijn. Ik persoonlijk en vele met mij houden het op Norton. Waarom? Zeer gebruiksvriendelijk en een hele goede naam hoog te houden.

thuis Norton, op het werk McAfee: werken beiden heel goed, zijn aan mekaar gewaagd denk ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan