McAfee opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisBosma

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Hallo,
Er is een tijdje geleden een Compaq laptop met Windows Vista opnieuw geinstalleerd en daar stond de betaalde versie van Antivirus Scanner MCAfee op.

Ik heb veel gezocht op internet en gemaild naar MCAfee service maar elke keer wat ze zeiden werkt het niet. Ze hadden het over de download opnieuw downloaden en installeren maar dat kon niet wat alle 3de licenties zijn al gebruikt.

Ik had de hoop opgegeven en AVG op gegooid. Toch blijft het abonnement lopen, terwijl die niet gebruikt word.
Ik heb een licentie gekocht van een jaar en met 3 computers.

Als je meer informatie nodig hebt, vraag het gerust.
Alvast bedenkt!

Ga naar je account bij mcAfee en download je product opnieuw.
Je kan altijd op 1 van die 3 pc's het product opnieuw downloaden en installeren.

Uiteraard nooit 2 antivirusprogramma's op 1 pc!

Bedankt maar dat lukt dus niet, wat ik al omschreef.

Laatst bewerkt door een moderator:
neem nooit mcafee ik kende iemand die had zn duure lichtend en was afgelopen deed hij avast had hij 25 trojaans

neem nooit mcafee ik kende iemand die had zn duure lichtend en was afgelopen deed hij avast had hij 25 trojaans
ik heb het zelf ondervonden, had een nieuwe Dell pc gekocht met daaarop McAfee geinstalleerd en heb die een paar maanden gebruikt en ik ben zoal al een avast fan en had dan nadien McAfee verwijderd en Avast free erop geinstalleerd en nadien een opstart scan laten uitvoeren en wat bljkt: 26 infecties die McAfee niet had opgemerkt en door Avast wel, het waren 3 trojans die afkomstig zijn van Java ...... dus ik ga akkoord met wat pcfreak1997 zegt :thumb:

Laatst bewerkt:
Ik heb een licentie tot 7 september dit jaar en kan wel gaan over stappen als die verlopen is.

Maar ik heb nu een computer zonder mcafee en wil daar dat op hebben. Alleen als ik inlog op mcafee home dan kan ik niet meer downloaden, omdat ze alle 3 al gebruikt zijn. 1 van de 3 is dus weg door herinstallatie.

Dan moet je bellen.
Zeggen dat je opnieuw hebt geïnstalleerd en dat je pc een andere computernaam heeft.
Zij schrappen dat 1 van de 3 en er is er dan 1 over!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan