McAfee security center

Status
Niet open voor verdere reacties.

denuyl

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
84
sinds een paar dagen doet onze McAfee vreemd. hij zegt dat de detectiehandtekening tussen de 8 en 29 dagen oud is. mijn vraag is nu wat is dit en waar kan ik dit vinden en wat kan ik hieraan doen? hij is volledig geupdate en volledig gescant.

nu doet mijn computer vervolgens ook een beetje raar.

de datum van me computer is ineens een paar dagen verschoven naar voren en staat nu op 26 november ipv 16 oktober.

ook start windows sinds kort weer op in het opstartscherm terwijl we dat uitgeschakeld hadden en niets hebben veranderd.

als ik via msn naar mijn hotmail wilde deed hij dat gewoon, als ik het nu doet vraagd hij mijn wachtwoord nogmaals in de explorer venster omdat deze verkeerd zo zijn.

als ik de datum van me computer goed zet werkt een belangrijk wiskunde programma van school niet meer genaamd maple. help wat kan ik hier aan doen.
 
Je zult om te beginnen en de problemen op te lossen toch de datum van je computer goed moeten zetten.
Verwijder anders eerst het school programma (maak een back-up van wat je houden moet), en installeer het weer als je computer de juiste datum heeft.
 
je zou ook nog even McAfee opnieuw kunnen installeren, heb zelf mcafee maar geen problemen tot nu toe gehad.
 
zodra ik de datum van mijn computer terug zet vraagt het schoolprogramma om een activeer code
maar mijn McAfee werkt dan weer gewoon goed.
 
nee helaas, maar het is wel raar dat 2 programma's ineens 2 verschillende data's in hun systeem hebben staan. iemand enig idee hoe dit kan???
 
Dat komt omdat je zit te knoeien met je datum, daarom is McAfee ook van slag.
Maar als het een "School" programma is kun je toch ook aan de code komen.
 
jah maar dat met die datums knoeien was nog niet gebeurd, maar eerst werkte de programma's perfect samen hoe kan het dat de datums in de programmering van de programma veranderd? want dat is gewoon het hele verhaal.

code kan ik niet krijgen via school, het is een programma wat ik voor school heb moeten aanschaffen, en waarvoor je moet betalen. een nieuwe code is dus weer opnieuw betalen
 
Er is maar een datum en dat is je systeem datum, die is bepalend, daar werken alle programma’s mee.
En ik kan mij wel voorstellen dat als je de datum terug zet je ‘schoolprogramma’ weer werkt, maar je brengt de andere programma’s daarmee in de problemen.
 
zelfde probleem

:confused: Snap het niet, heb sinds ander halve week de melding:
Het detectiehandtekeningbestand is tussen 8 en 29 dagen oud.
Klik op Herstellen en wij lossen deze problemen voor u op.
Als ik op herstel druk, krijg ik de melding dat alles up to date is, echter de melding:
Is mijn computer beveiligd? blijft NEE....
Ik heb McAfee er afgehaald en opnieuw geinstaleerd en na twee dagen kregen ik wederom deze melding.
(heb geen problemen met datum zoals in de vorige posts staat)
Iemand ideeën hoe dit op te lossen?
Merci!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan