Mcafee security suite 8.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janklep

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2006
Berichten
300
Ik heb in Windows 2 gebruikeraccounts ingestelt. Als ik de pc opstart en een van bijde gebruikersaccounts aanklik (het maakt niet uit welke) dan staat de virusscanner uit(firewall/spamkiller enz doen het wel)(ook krijg ik het icoontje wel onder in de taakbalk *dat is zwart omdat er iets uit staat*. Als ik hem dan aanzet werkt alles goed. Hoe kan het dat hij niet automatisch aan is??? toen ik nog maar 1 gebruikersaccount had werkte het wel goed


B.V.D Nico
 
Ik heb in Windows 2 gebruikeraccounts ingestelt. Als ik de pc opstart en een van bijde gebruikersaccounts aanklik (het maakt niet uit welke) dan staat de virusscanner uit(firewall/spamkiller enz doen het wel)(ook krijg ik het icoontje wel onder in de taakbalk *dat is zwart omdat er iets uit staat*. Als ik hem dan aanzet werkt alles goed. Hoe kan het dat hij niet automatisch aan is??? toen ik nog maar 1 gebruikersaccount had werkte het wel goed


B.V.D Nico


wsl heb je bij installatie niet aangevinkt "toepassen bij alle gebruikers"
 
Ja heb ik gedaan en het is opgelost *niet daardoor*. Voor mede-forum gebruikers hier mijn oplossing: Gewoon heel mcafee opnieuw installeren.

!!!!NB ALS JE DAT DOET DEINSTALLEER EERST MCAFEE VOOR JE HET OPNIEUW INSTALLEERD!!!!

Anders gaat het fout!
 
Mooi, en bedankt voor het posten van de oplossing, zo hebben andere er ook wat aan:thumb:

Wat je ook nog kan doen, tussen het installeren en deinstalleren in, is het schoonmaken van je pc met CCleaner en het zoeken naar foutjes en restjes in het register, voordat je begint aan een schone installatie.

Dat kan bijv. zo:

~Van James007~

A. Ruim overbodige bestanden op.<HR SIZE="1" NOSHADE>
  • Klik het "cleaner"-pictogram aan.
    CCleaner-cleaner_wind-appl.gif

  • Klik op "analyseren", een lijst met te verwijderen bestanden verschijnt...
  • Klik daarna op "opschonen".

NOTE: Vink bij het schoonmaken niets extra aan in de lijst aan de linkerkant!
CCleaner-cleaner_ana-opsch.gif


B. Ruim het register op.<HR SIZE="1" NOSHADE>
  • Klik het "problemen"-pictogram aan.
    CCleaner-problemen.gif

  • Klik op "scannen naar fouten" en daarna op "herstel geselecteerde fouten...".
    CCleaner-problemen_scan-herstel.gif


    Daarna wordt gevraagd of je een .reg-bestand wil aanmaken om eventueel later de eerdere situatie te herstellen. Dit kan je doen. (Moest iets niet meer werken na het opschonen, dan kan je het reg-bestand terug toevoegen aan het register door er op te dubbelklikken en "ja" te antwoorden als de pc vraagt of de inhoud aan het register moet worden toegevoegd. Zo herstel je de eerdere situatie, moest dat nodig zijn.)
  • Klik vervolgens op "herstel alle geselecteerde fouten".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan