McAfee SiteAdvisor uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Wie weet of je de groene/rode McAfee SiteAdvisor kunt uitschakelen. Vind het namelijk niet zo'n fijn pop-up venster. Kan het niet terug vinden in de con. van het program.

Je wilt het programma helemaal niet meer gebruiken?
Want dat is SiteAdvisor juist, die groene, gele of rode balkjes en rondjes, of een site veilig is ja of nee.

Disable lukt niet hij komt gewoon terug. Ik vind het een zeer irritante pop-up. Ook wanneer je inklikt dat de site voortaan veilig is (never warn again) komt ie gewoon terug.

En als je even SiteAdivsor deinstalleert en daarna weer installeert, misschien lukt het veranderen dan wel.

Hmm dit program is er samen opgekomen met McAfee pakket

Hallo PJnijm

1) via Start / Configuratiescherm / Software -> Mcafee Siteadvisor verwijderen

en/of

2) via Start / Uitvoeren /msconsfig / tabblad Opstarten -> Mcafee Siteadvisor NIET aan-
vinken /OK -> opnieuw opstarten.

Laat weten of het DEFINITIEF gelukt is.

Gr, Nico

P.S.: ik zou het niet verwijderen, maar het is jouw keuze...... Je kunt het altijd terug-
installeren.

Nico,
Via jouw eerste manier verwijder je SiteAdvisor.
En dat was nou juist niet de bedoeling.

Uitschakelen en verwijderen is dacht ik iets anders, maar hij heeft inderdaad de keuze.:thumb:

Ik vraag me alleen af, als SiteAdvisor in het McAfee pakket meekwam, of hij wel te verwijderen is via Config --> Software.

Ik vraag me alleen af, als SiteAdvisor in het McAfee pakket meekwam, of hij wel te verwijderen is via Config --> Software.

Nee, dat weet ik ook niet. Ik heb het later (na aanschaf Mcafee) geïnstalleerd. En kan het (dus) verwijderen.

Ik laat het voorlopig ff staan maar soms is ie hoogst irritant, zelfs als je de site toestaat, blijft ie komen. Ook later.

SIteAdvisor (tijdelijk) uitschakelen

Internet Explorer -> Extra -> Invoegtoepassingen beheren -> Invoegtoepassingen in- of uitschakelen -> McAfeee SiteAdvisor BHO / McAfee SiteAdvisor Toolbar -> Instellingen: Inschakelen / Uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan