Goede Middag,
Sinds gisteren springt McAfee Site Advisor op rood bij een bezoek op RTLnieuws.nl.
De melding is als volgt:
ads.pubmatic.com/AdServer/js/syncuppixels.html kan een schending van browserbeveiliging veroorzaken.
Waarom bent naar deze pagina geleid? Bij onze testen heeft deze site geprobeerd onrechtmatige wijzigingen op onze test-pc aan te brengen door gebruik te maken van een beveiligingsprobleem van de browser. Dit is een ernstig beveiligingsrisico waardoor de pc geïnfecteerd kan raken.
unquote
Ga je op google zoeken naar rtlnieuws dan zijn alle pagina's groen aangevinkt.
Echter wil je op de site geeft McAfee weer dezelfde waarschuwingen.
Nu weet ik dat Symantec ook een online advisor heeft : Norton Safe Web
daar heb ik Rtlnieuws getest en die kwam daar als safe uit de bus.
Aangezien ik graag op deze site ook nieuws/video's bekijk luid mijn vraag als volgt:
a) Hoe is mogelijk dat de ene Advisor de site als een ernstig beveiligingsrisico ziet en de
andere (Norton safe web) de site safe acht?
b) Wat adviseren jullie eventueel in dit geval omdat het een site is die regelmatig bekeken
zal worden door internetgebruikers.?
Ik maak gebruik van Windows XP home edition en Internet Explorer 8 mocht dat
nodig zijn.
Mvgr. Marjan
Sinds gisteren springt McAfee Site Advisor op rood bij een bezoek op RTLnieuws.nl.
De melding is als volgt:
ads.pubmatic.com/AdServer/js/syncuppixels.html kan een schending van browserbeveiliging veroorzaken.
Waarom bent naar deze pagina geleid? Bij onze testen heeft deze site geprobeerd onrechtmatige wijzigingen op onze test-pc aan te brengen door gebruik te maken van een beveiligingsprobleem van de browser. Dit is een ernstig beveiligingsrisico waardoor de pc geïnfecteerd kan raken.
unquote
Ga je op google zoeken naar rtlnieuws dan zijn alle pagina's groen aangevinkt.
Echter wil je op de site geeft McAfee weer dezelfde waarschuwingen.
Nu weet ik dat Symantec ook een online advisor heeft : Norton Safe Web
daar heb ik Rtlnieuws getest en die kwam daar als safe uit de bus.
Aangezien ik graag op deze site ook nieuws/video's bekijk luid mijn vraag als volgt:
a) Hoe is mogelijk dat de ene Advisor de site als een ernstig beveiligingsrisico ziet en de
andere (Norton safe web) de site safe acht?
b) Wat adviseren jullie eventueel in dit geval omdat het een site is die regelmatig bekeken
zal worden door internetgebruikers.?
Ik maak gebruik van Windows XP home edition en Internet Explorer 8 mocht dat
nodig zijn.
Mvgr. Marjan