McAfee update lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinusbaby

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Hallo, ik heb de laatste tijd regelmatig problemen met het updaten van McAfee virusscanner. Het is begonnen nadat ik het tijdschema had ingeschakeld. Heb dit inmiddels weer uitgeschakeld maar heb nog steeds dat maar af en toe lukt. Hij meldt dan dat hij geen verbinding kan maken met de bertreffende site of de DAT-bestanden bezet zijn of zoiets. Zijn er nog mensen die hier last van hebben, is er een oplossing? Alvast bedankt!

Misschien hebben ze je nu door:D

Waarom gebruik je de gratis versie niet van b.v. AVG of AntiVir

Je zou wel als andere oplossing ( AVG of Avast of AntiVir nemen is natuurlijk prima ) McAfee een keertje kunnen deinstalleren met behulp van dit tooltje en dan McAfee opnieuw installeren ( en nieuwste versie downloaden in jouw geval:D ).

Thanks, ga ik proberen!
Zijn de virusscanners die je noemt (AVG, Avast of AntiVir ) de beste om te gebruiken of beter gewoon weer McAfee? Ik hoor altijd verschillende dingen over de diverse virusscanners.

McAfee is uiteraard niet slecht, maar wel een van de zwaardere programma's voor je computer dat heel wat geheugen gebruikt. Ik zou voor een andere kiezen, maar dat is ook erg persoonlijk!

McAfee is zoals gezegd geen slecht programma, maar er zijn ook andere goede programma's te vinden die lichter zijn voor je pc.
Dat wil inderdaad zeggen dat het minder van je pc eist, en minder geheugen verbruikt.
Programma's als AVG, AntiVir, Avast zijn wat lichter ja voor je pc.
Betaald zijn de programma's NOD32 en Kaspersky erg goed.

Ik heb McCafee virusscanner en Firewall een paar jaar geleden in de winkel gekocht.
Bij instalatie laat ik 't updaten achterwege, OMDAT

er uren voorbij gingen zonder merkbaar resultaat.
ik bij updaten m'n versie niet terug vond, wel nieuwere versies die ik kon kopen.

Sorry, goed programma, maar minimale service.
:confused:

Ik heb McCafee virusscanner en Firewall een paar jaar geleden in de winkel gekocht.
Bij instalatie laat ik 't updaten achterwege, OMDAT

er uren voorbij gingen zonder merkbaar resultaat.
ik bij updaten m'n versie niet terug vond, wel nieuwere versies die ik kon kopen.

Sorry, goed programma, maar minimale service.
:confused:

Jammer van McAfee, soms is het inderdaad makkelijker gelijk de nieuwe versie te kopen / downloaden ipv updaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan