McAfee verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Hoi,
Via microsoft kreeg ik een cd rom met een aantal updates en een proefversie van Norton voor 3 maanden.
Nu wil ik dit gaan proberen aangezien de proefperiode van McAfee verlopen is. deze was voorgeinstalleerd op de computer.
Nu lukt het me niet om het te verwijderen omdat ik mijn wachtwoord moet intypen omdat alleen de gebruiker (beheerder van McAfee) dit mag. Nu heb ik verschillende wachtwoorden geprobeerd waarvan ik bijna zeker wist dat dit goed was (gebruik nl altijd hetzelfde woord om dit soort problemen te voorkomen) maar dit blijkt niet juist te zijn.
wie weet hoe ik nu toch dat hele McAfee kan verwijderen?
Groetjes Sita

Veilige modus

Mischien eens opstarten in veilie modus, daarna met de aplicatie weghalen, wel vreemd dat je een wachtwoord nodig hebt, dat had ik niet.
Toch is het wel zeker dat je dus niet het goede wachtwoord gebruikt.

Nogmaals mischien in de veilige modus dat je dan dat niet nodig hebt.

grtjs jjw

McAfee laat veel achter op je comp. Ik heb een paar maanden geleden alles kunnen verwijderen via de zoekfunctie van regedit (start>uitvoeren>regedit>bewerken>zoeken).
Let wel heel goed op dat je dan steeds een nieuwe zoekopdracht moet geven na verwijdering en ECHT ALLEEN de blauw ingekleurde "hokjes" verwijdert!
Voel je je hier niet zeker over, ga dan maar NIET aan je register zitten.

(Maar het kàn dus wel..... :))

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan