McAfee virus scan 9.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

marleen40

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2005
:) Ik gebruik McAfee al meer als een jaar maar sinds een paar dagen krijg ik bij alles wat ik verstuur of doorstuur de melding protocol fout en hij verstuurd het dan niet.
Ik ben wel op zoek gegaan op google maar kan niet echt iets specifiek vinden.
Kan iemand mij vertellen wat dat inhou....

marleen

Ik ken niet veel van mcafee maar moet je soms je abonnement niet verlengen?
Kan je in mcafee soms ergens aan of uitvinken om de mails niet te scannen?

Nog een vraagje? Ben je soms van provider veranderd?

jean42 zei:
Ik ken niet veel van mcafee maar moet je soms je abonnement niet verlengen?
Kan je in mcafee soms ergens aan of uitvinken om de mails niet te scannen?

heb al zitten zoeken maar de instellingen staan precies zo als altijd ik heb er niets aan veranderd

jean42 zei:
Nog een vraagje? Ben je soms van provider veranderd?

nee ook dat niet maar het vreemde is ik diverse email accounts lycos chello en hotmail en hij doet het maar bij 1 en dat is bij lycos.......dan zou het misschien aan lycos kunnen liggen

Ik denk dat lycos zelf een virusscanner heeft en het daarom dat dat dan niet werkt.
Ik heb telenet en daar heb ik hetzelfde probleem als ik bij mijn virusscanner niet uitschakel dat de inkomende en uitgaande mails gescand moeten worden.

jean42 zei:
Ik denk dat lycos zelf een virusscanner heeft en het daarom dat dat dan niet werkt.
Ik heb telenet en daar heb ik hetzelfde probleem als ik bij mijn virusscanner niet uitschakel dat de inkomende en uitgaande mails gescand moeten worden.

ok dan weet ik ff meer dan genoeg harstikke bedankt voor het beantwoorde van mijn vraag

groetjes van marleen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan