McAfee VirusScan 2007 On-demand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roytjoo

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2005
Berichten
217
Bij het programma WinRAR kan je instellen dat het programma automatisch een virusscan doet. Om deze in te stellen heb ik het pad nodig van de on-demand VirusScan van mijn Viruscanner Mcafee VirusScan 2007. Helaas weet ik deze niet te vinden. Bij mijn andere computer waar een oudere versie van McAfee staat geïnstalleerd kan ik deze wel vinden. Misschien weet iemand hoe ik dit kan oplossen of waar ik het kan vinden. Ik heb zelf al gekeken in de installatiemap van de McAfee maar ik kan hem zelf niet vinden.

Heeft iemand enig idee?
 
Laatst bewerkt:
Bij het programma WinRAR kan je instellen dat het programma automatisch een virusscan doet. Om deze in te stellen heb ik het pad nodig van de on-demand VirusScan van mijn Viruscanner Mcafee VirusScan 2007. Helaas weet ik deze niet te vinden. Bij mijn andere computer waar een oudere versie van McAfee staat geïnstalleerd kan ik deze wel vinden. Misschien weet iemand hoe ik dit kan oplossen of waar ik het kan vinden. Ik heb zelf al gekeken in de installatiemap van de McAfee maar ik kan hem zelf niet vinden.

Heeft iemand enig idee?

Misschien dat iemand wat weet?
 
Vol;gens mij is dat gewoon de McAfee.exe in de installatiemap
 
Er is geen McAfee.exe in de installatie map. Ik op alle uitvoerbare bestanden al een keer geklikt volgens mij maar bij geen één krijg ik de on-demand scanner.

mcods.exe heb ik wel in mij map staan met de volgende beschrijving McAfee VirusScan - On Demand Scan, maar als ik hier dubbel op klik krijg ik niks.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan