McAfee Virusscan (Plus) 2007of Norton Internet Security 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

giotastic

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Ik kan via mijn opleiding goedkoop een virusscan aanschaffen.
Virusscan (Plus) 2007of Norton Internet Security 2006 voor minder dan 25 euro.
Nu vraag ik me af, welke heeft meer voordelen, werkt beter?
Ik heb ze beiden wel eens op de pc gehad maar weet echt niet meer of ze problemen gaven of niet. Ik heb nu Kaspersky maar die is verlopen. En omdat ik nu een goedkope optie heb, is het interessant om Norton of McAfee te kiezen. Of raden jullie me aan om bij Kaspersky te blijven?

Alvaste bedankt

Persoonlijk zou ik nooit aan Norton beginnen. Het is groot, traag, belast je systeem onnodig en alleen te de-installeren met speciale tools.

Maar dat is mijn persoonlijke mening. :)

Ik ben het volledig met buick eens,

Niet aan Norton beginnen. Geeft vaak zelf problemen, vertraagt je systeem, vreet geheugen, opstarten duurt eeuwen, vindt niet eens alle virussen.
Voorbeeld: als je met Norton scant, vindt ie bijv. niks en als je daarna een online scan doet van een ander bedrijft, wordt er wel nog wat gevonden.

McAfee is al beter dan Norton. Maar ook hier weer redelijk vergragend voor je pc.

Ik zou bij Kaspersy blijven, dan misschien iets meer betalen, maar heb je wel betere software vind ik.

Hallo !

Gewoon bij Kaperski blijven.

Daar is echt niks mis mee.

Ik heb jaren met Norton gewerkt, niks mis mee, maar het vertraagd je systeem verschrikkelijk.

McAfee is wat sneller, maar in vergelijking met Kaperski is het echt minder.

Maar smaken verschillen.....

Greetz,

Harry.

Mijn TOP3 van jouw anti-virusprogramma's om te gebruiken:

1= Kaspersky
2= McAfee
3= Norton

En als je een écht goede virusscanner wil hebben, dan kan ik je alleen maar NOD32 adviseren. ;)

Ik heb uiteindelijk voor McAfee gekozen. Tot nu toe draait het goed, al vind ik dat het de pc meer vertraagt dan bij gebruik van Kaspersky.

Oke, als McAfee je toch door de vertragin enz. dwars gaat zitten, raad ik NOD32 aan!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan