mcafee wil niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor V

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Berichten
541
Gisteren opnieuw een computer vuil geinstalleerd met XP home edition. Daarna geprobeerd het mcaffee internet security te installeren. Helaas lukte dat niet de computer wou geen enkel onderdeel installeren. Hierna heb ik de computer geupgrade van SP2 naar SP3. Dit alles zonder resultaat.

Kan het zijn dat er nog rechten staan op de C-schijf door de vuile installatie? Eigendomsrechten?

Op mijn laptop waar een dualboot met XP op staat wou hij prima installeren.
 
Kan het zijn dat er nog rechten staan op de C-schijf door de vuile installatie? Eigendomsrechten?

.... zie vraag hiervoor.
En: heeft er eerder oof McAffee op gestaan of een ander antiviruspakket
 
Ehh, een vuile installatie, wat moet ik me daar bij voorstellen ?
Bij een vuile installatie verwijder je alleen het oude besturingssysteem en laat je alles verder intact. Het systeem maakt dan een account aan in naast het vorige in documents en settings.
 
.... zie vraag hiervoor.
En: heeft er eerder oof McAffee op gestaan of een ander antiviruspakket
ja, hetzelfde pakket heeft in de vorige installatie wel gewerkt. Er kwam toen een trojaans paard dat niet te verwijderen viel.
 
vergeet niet even ccleaner en defraggler er over heen te gooien. Ik ken het probleem heb je win 7
 
vergeet niet even ccleaner en defraggler er over heen te gooien. Ik ken het probleem heb je win 7


Kennelijk heb je 'zin' om je te manifesteren hier.
EERST de vraag eens goed lezen (WinXP)
En voor de rest:
... zinloos na wat ik heb aangegeven!!
 
Laatst bewerkt:
mcAfee installeren

Ik heb Norton en mcAfee beiden geinstalleerd, Norton kan in er niet uitkrijgen, ondanks een uninstall programma dat is bijgeleverd... Heel riskant ga ik dan het regedit in en zoek naar Norton, en gewoon die regel eruit knikkeren.

Ik weet dat dat geen elegante oplossing is, maar dat is me ook gelelukt met de webcam software van Logitech.
 
Kennelijk heb je 'zin' om je te manifesteren hier.
EERST de vraag eens goed lezen (WinXP)
En voor de rest:
... zinloos na wat ik heb aangegeven!!

nee absolute niet. ben hier om te helpen. Eusing heb je wel iets meer verstand nodig dan een ccleaner.

Met de opmerking met win 7 wil ik alleen aangeven dat bij de installatie meerder problemen kunnen zijn. De oplossing voor mij was toen. de installatie directory te verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan