McAfee

Status
Niet open voor verdere reacties.

basvl90

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Hallo,

Het zou fijn zijn als iemand mij kon helpen met mijn probleem. Ik maak gebruik van de (betaalde) virusscanner McAfee. Nou gebeurde het plotseling dat ik een melding kreeg dat mijn computer niet volledig beschermd was. Onderin zag ik een kruisje en nu een uitroepteken.
Er werd ook een melding gegeven dat ik McAfee opnieuw moest installeren. Dit heb ik geprobeerd maar helaas wordt het uitroepteken nog steeds weergeven.

Ik hoop dat iemand me kan helpen,

Alvast bedankt

Ik zou het met dit tooltje proberen en daarna CCleaner draaien en daarna opnieuw installeren:

Download hier eens CCleaner.

Installeer het daarna en start het programma.

Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen, bij beide onderdelen, laat je pc scannen en laat alles verwijderen wat er gevonden wordt. Bij het onderdeel Problemen kan je nog kiezen om een back-up van de te verwijderen sleutels te maken, doe dit.

Vink aan de linkerkant niks nieuws aan dan wat er al aangevinkt staat, dit is voldoende.

Bedankt voor jullie snelle reacties maar helaas ben ik nu nog verder van huis, maar dat is mijn eigen schuld
ik heb namelijk alleen de herinstallatie cd van McAfee en aangezien ik McAfee verwijderd heb kan ik het niet met deze cd installeren,

ik zou het fijn vinden als iemand hiervoor toch nog een oplossing zou hebben

Bedoel je met herinstallatie.......Update installatie??

Kijk rechtsonder bij bestaande gebruikers, “Opnieuw installeren zonder te betalen”

http://nl.mcafee.com/?cid=10862

Laatst bewerkt:
Als je een keer een update van McAfee hebt uitgevoerd, heb je waarschijnlijk McAfee-gegevens.
Daarmee kan je waarschijnlijk van de McAfee-website een complete versie downloaden.

Alweer bedankt voor de snelle reacties, na systeemherstel en de volledige versie gedownload te hebben op die site heb ik weer McAfee als virusscanner, maar er staat alweer een kruisje waarbij staat: Uw computer is niet beschermd.
Als ik op dat kruisje klik dan staat er onder het kopje internet en netwerk: actie vereist. Rechtst staat ergens installeer McAfee Personal Firewall opnieuw maar ik weet dus niet wat ik verder moet want dat opnieuw installeren helpt niet

Ligt het misschien aan wat instellingen?

Ik heb niet zo veel verstand over al die virusscanners en firewalls, maar ik heb ooit gelezen dat het niet goed is om 2 firewalls te hebben. Op dit moment staat windows firewall ook ingeschakeld... heeft dit er misschien iets mee te maken?

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Het is op een of andere manier toch gelukt om alles goed te beveiligen

Ik wil graag iedereen bedanken voor zijn/haar hulp

Mooi dat het opgelost is :thumb: .................maar je weet niet hoe??

Mooi dat het is gelukt!:thumb:

En misschien lagen de netwerk-instellingen dwars..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan