mcaffe spamkiller

Status
Niet open voor verdere reacties.

snelsnel

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2003
Hallo,

Als ik op "rescue this message" klik onder het tabblad "blocked email", wordt de betreffende email naar "accepted email" geplaatst maar kan ik nocg steeds het bericht niet ontvangen in mijn postvak in noch op een andere manier bijlagen openen.
Ik gebruik de spamkiller 5.1.20 uit de McAffee 2004 suite.
Wie weet hoe het moet?

Alvast bedankt,
snelsnel.

Je moet je accounts iets anders instellen: ikzelf heb in Outlook Express onder extra-accounts-eigenschappen-servers bij inkomende mail "127.0.0.1" gesecteerd. Bij de inkomende mail moet bij de accountnaam @provider achter je naam worden vermeld.
Als je deze instellingen doorvoert kan het zijn dat je nog een heleboel oude mailtjes binnenkrijgt vanaf de server van McAfee maar daarna werkte bij mij alles goed: mailtjes die "gered" worden kun je dan weer gewoon binnenhalen. I.p.v. "127.0.0.1" zou de optie "localhost" ook kunnen werken bij inkomende e-mail maar bij mij staat dus "127.0.0.1" vermeld.
Je vindt deze instellingen ook in het help-programma van Spamkiller onder Getting Started- Setup Assistant, Accounts en vervolgens klikken op "pointing Your E-Mail Client to Spamkiller (mijn progr. is Engelstalig)
Hier wordt dus ook gesproken over het veranderen van de binnenkomende e-mailserver in "localhost"
Volgens mij haal je dan je post op van de server van McAfee in plaats van rechtstreeks van je provider. Je wordt dus omgeleid omdat anders hun filter niet werkt. Vergeet ook niet om bij je accountnaam @provider toe te voegen achter je naam!
Een heel verhaal maar hopelijk kun je er iets mee!

Succes!

gkesler

Laatst bewerkt:
gkesler,

Geweldig! Dit werkt in ieder geval. Als ik het goed begrijp komt alle email via McFee naar mijn pc. In eerste instantie vaak via blocked email (bescherming staat hoog) alwaar ik kan aangeven de mail gered moet worden en in accepted email of de afzender een "vriend" is waarna alle andere berichten van deze "vriend" altijd geaccepteerd worden.

Nog bedankt!
Groeten!

snelsnel.

Fijn dat het programma nu naar tevredenheid werkt!

groeten gkesler

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan