Mcmscsvc.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivo367

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2006
Hoi allemaal,

Kan ik dit programma deactiveren; Mcmscsvc.exe.

Dit progje vreet nl. cpu en vetraagd mijn pc enorm...

Alvast bedankt!

als het een service is kun je deze makelijk wissen uit de lijst met services (zie configuratiescherm > Systeembeheer > Services )

of met volgende commando :

Indien het gewoon word opgestart al een ander programma kun je het normaal terugvinden in je opstart tabel.

Zie msconfig om zowel services als opstart programma's aan te passen.

Het kan hierna weliswaar gebeuren dat mcafee problemen krijgt met het uitvoeren van bepaalde taken... maar daar ik geen ervaring heb met mcafee anti-virus kan ik je hier niet verder bij helpen.

Het kan ook zijn dat er een virusscan staat gepland en dat deze op de achtergrond word uitgoevoerd of misschien gewoon dat er wordt gecontroleerd op updates...

Het is een proces van McAfee. Bij mij is het nog niet zo lang geleden ook voorgekomen dat dit proces veel cpu opslokte. Bleek dat er een of ander security-tooltje van Norton was geinstalleerd. (weet nog steeds niet hoe). Dat Norton tooltje heb ik verwijderd en alles liep weer normaal. Dus even nakijken of er bij jou ook een of ander proces draait dat het proces van McAfee activeert.

Ik heb hetzelfde probleem en het is echt heel vervelend. Ik stop het proces steeds weer opnieuw maar komt ook steeds weer terug. Wanneer ik het proces stop heb ik geen last van foutmeldingen of dat McAfee niet meer functioneerd dus dat is geen probleem...

weet iemand hoe hier iets aan te doen? Ik heb geen norton tooltje ofzo :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan