MCSA: Windows Server 2012 certificering

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkiebeej

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2011
Berichten
224
Ik zou graag het MCSA: Windows Server 2012 certificaat willen behalen maar ik heb alleen maar één jaar Servicedesk ervaring. Als ik zoek naar een opleiding op cursus word er hiervoor eigenlijk alleen maar gesproken over snel, snel en snel en bestemd voor systeembeheerders en voor mensen met jaren ervaring. Ik heb dat dus niet en ben op zoek naar een opleiding of cursus die ook uit gaat van beginners met weinig tot geen ervaring.

Mocht voor een MCSA: Windows Server 2012 certificering toch ervaring zijn vereist, weet iemand dan misschien welk soort opleiding of cursus ik dan zou kunnen doen om uiteindelijk toch mijn MCSA: Windows Server 2012 certificering te kunnen behalen?

Alvast bedankt voor het meedenken. :thumb:
 
@henkiebeej

Voorkennis:

Om dit traject met succes af te ronden dient u kennis te hebben van Windows 7 of Windows 8. Daarnaast is fundamentele kennis van netwerken, security en hardware noodzakelijk. Ervaring met voorgaande versies van Windows Server is een pre.
Om u optimaal voor te bereiden op dit traject is eventueel de training 'Fundamentals of Windows Server 2008' (MOC6420) beschikbaar.
Vraag gaat helaas dicht, over de datum.
Je mag te allen tijde je vraag opnieuw stellen in een nieuw topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan