MDA Vario valt uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazovicpsv

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Hallo,

Eerst dit nog even. Ik heb een paar problemen op Helpmij gezet van Mijn Vario. Ik heb op geen een antwoord. PLEASE!?

Maarja, nu dit, als ik mijn mda vario iets hevigs aan het doen is, muziek, camera, etc. valt na een paar secondes mijnn mda uit.

Ik heb laatst de buitenkant van mijn batterij losgemaakt. Ik had niets te doen. Dus nu kan er vuil komen. Maar hoezo alleen bij hevige dingen?

HELP! Please!:confused:

dus als ik het goed begrijp heb je de accu opgengemaakt? of alleen het bescherm kapje van je telefoon?

ik denk dat je je accu dan beschadigd hebt en als hij te heet wordt (de hevige dingen..) zal hij als soort bescherming/kortsluiting uit gaan.

je kan proberen om een nieuwe accu te kopen, of naar de winkel er mee, als je a. nog garantie hebt b. de accu niet hebt open gemaakt.

Safex

Hoi!

Wat leuk dat je op dit bericht reageerd na een paar maanden! Jij bent de enige die er dus verstand van heeft. Ik heb bij BatteryUpgrade.com een nieuwe accu besteld en hij doet het goed!
Toch bedankt!

wat nu

Na ik heb dat zelfde problleem gehad.
Het eerste wat je moet doen is kijken of je hem goed op de oplader zet.
Heb je dat gedaan en hij vlat alsnog uit dan raad ik je aan om eerst naar de eerst dichtbijzijndste t-mobile winkel te gaan en hem naa te laten kijken.
Stel je voor dat de aqu allen maar kapot is dan kunt je een nieuwe aqu kopen en die kosten niet zo duur.
Maar als het probleem nog steeds voor doet dan is je telfoon gewoon overleden want hij zal wel 4jaar oud zijn.

Groetjes adjai

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan