MDF Bestand branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

m.overkamp

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2003
Hallo allemaal,

Ik heb een bestand via niewsgroepen binnen gehaald en deze wil ik branden met Alcohol 120%.
Het betreft een serie dvd's.
Ik heb bijna alle alleen op deze mis ik het mds bestand.

Ik heb al diverse malen geprobeerd om het bestand ergens anders weg te halen, maar helaas.

Nu wil ik weten hoe ik dit bestand alsnog kan branden.

Ik heb Alcohol 120% , Ashampoo, DVD shrink, DVD Decripter, DVD Fab en Nero.

Lijkt me genoeg denk ik.

Wie kan me helpen, ik ben hier al zo vaak mee bezig geweest, dat ik het nu niet meer weet.

Probeer eens het volgende: verander in de verkenner de extensie .mdf naar .iso en probeer nu eens (bijv.) met Nero het bestand te branden.

Bedankt Pasja,

Zo simpel, dit had ik weken geleden moeten weten.
Had me erg veel tijd gescheeld.

Het werkt en de dvd doet het.

Het zelfde probleem heb ik en heb ashampoo en nero.

Ik lees nou dit hier maar weet niet wat dat betekend......

Probeer eens het volgende: verander in de verkenner de extensie .mdf naar .iso en probeer nu eens (bijv.) met Nero het bestand te branden.

Ik weet niet wat de verkenner is en de extensie

Welkom bij de Helpmij!

Vergeef mij svp de volgende formulering:
op welke planeet woon je?

Ik bedoel daarmee te vragen / zeggen dat de "verkenner" van Windows toch één van de meest elementaire begrip is binnen Windows en dat al sinds de beginjaren '90. De verkenner is de mappenweergave van je pc, óók te zien pen middels het aanklikken van "Deze computer" en vervolgens een schijf te dubbelklikken en -naar believen- wederom door te klikken op onderliggende mappen. Dát is de verkenner van Windows.

De extensie is idd. een begrip dat niet bij iedereen bekend is.

Heb jij Word of Excel op je computer staan? Zo ja, kijk dan eens in de verkenner naar een door jezelf gemaakt Excel bestand. Stel dat bestand heet berekening. Dan zal je zien dat in de verkenner staat

berekening.xls

De drie letters áchter het puntje heet de "extensie". In Excel dus .xls en in Word is de extensie van een bestand .DOC

Nu kan het zijn dat je pc standaard zodanig is ingesteld dat de extensies voor bepaalde bestandstypen niet zichtbaar zijn. Deze maak je zichtbaar door in de verkenner (!) te gaan naar:

Extra -> mapopties -> weergave -> en dan haal je het vinkje weg voor
"extensies voor bekende bestandstypen verbergen".

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan