mdf bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

brensan

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Berichten
82
hallo
ik heb een spel gedownload en nu kan ik het niet open omdat ik het bijbehorende programma niet heb waar het spel mee gemaakt is ,het is gemaakt met een mdf bestand weet iemand wat ik nou moet doen ??

:(
 
hoi dank je voor je link , er staat alleen bij dat ik het mag proberen voor 30 dagen kan ik daarna het spel dan niet meer spelen ,of moet ik er dan voor gaan betalen want dat doe ik liever niet
 
Op die site kun je dat proggie downloaden en daarmee kun je het spel op cd branden.
 
okeeej
heb je voor mij mischien ook nog een handleiding hoe ik dat moet doen ik heb nog nooit zo iets gedaan :eek: :eek: :eek:
 
hoi
ik heb het geprobeerd maar het lukt niet hij brand hem wel maar dan doet de cd het niet als ik hem wil afspelen

kan ik niet dat mdf bestandje op mijn pc zetten en dan gewoon spelen of werkt het niet zo ?
 
Dat MDF bestand kun je inladen in een virtuele cd-rom speler.
Zo hoef je het niet te branden en kun je het gewoon gebruiken.
In Alcohol120% zit een virtuele cd-rom speler, anders even zoeken naar Deamon tools.
 
het lukt allemaal niety ik heb nu alles verwijderd wat de popus en spyware vliegt ineens om mijn oren ik ga zo eerst maar even een hyack log plaatsen

ik weet er geen eind meer aan

maar even goed bedankt voor jullie hulp:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan