mdf-bestanden

• Onderwerp starter Onderwerp starter judo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

judo

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Kan iemand mij de juiste manier vertellen om een mdf-image te branden. Met alcohol 120% lukt het niet, met nero ook niet. Alleen wanneer ik de image uitpak met ultra iso werkt het, maar dan staat alles op het bureaublad en ik wil hem op cd-rom hebben.

Judo

MDF bestanden zijn van Alcohol120%, zou niet weten met welk ander brandprogramma je ze kunt branden.
Weet je zeker dat er geen fout in de bestanden zitten?

Wat je kunt proberen is het volgende.
Laad het MDF bestand in de virtuele cd-rom speler van Alcohol120%.
Als ie daarmee goed werkt, laat je Alcohol120% daarvan een nieuwe Image maken.

mdf

Het vreemde is dat alcohol wanneer ik een image in wil voegen niet alle partities scant. Ik kan dan alleen kiezen om iets in te voegen uit mijn documenten of het bureaublad. Ik weet niet hoe ik dit moet veranderen. Ik heb het inmiddels als volgt opgelost.
Met ultraiso heb ik de mdf-image omgevormd tot een nrg-image en toen gebrand met nero. De cd die daarna gebrand werd werkt perfect.
Toch blijf ik nieuwsgierig wat er bij mij aan alcohol schort.

Groeten Judo

Virtuele cd-rom al eens verwijderd en alcohol120% verwijderd en deze weer geinstalleerd?

mdf

Nou ik heb gelijk je raad opgevolg en alcohol opnieuw geinstalleerd. Helaas bij het zoeken naar images kan ik alleen zoeken in bureaublad, mijn documenten en netwerklocaties. Hij scant dus nog steeds niet alle partities.

Groeten Judo

Hoe zoek jij naar images?
Via de Image zoeker begrijp ik denk uit jou verhaal.

Kijk eens onder in het scherm van Alcohol120%
Staat daar een AXV cd-dvd-rom drive?
Zo ja, klik daar eens op en kies voor Image invoeren.
Kun je dan wel op je partities zoeken?
Eventueel het uitklap menuutje op alle bestanden zetten, omdat Alcohol bij de standaard instelling niet alle soorten Images laat zien.
(kan ze wel laden)

Laatst bewerkt:
Wanneer ik bij imagezoeker op netwerklokaties klik dan zoekt hij wel alle partities af naar een image. Ik was altijd gewend dat je de partitie waar de image op stond apart kon benaderen. Dat lukt bij deze versie van alcohol niet: hij zoekt gewoon alle partities af. Het was overigens de eerste keer dat ik iets wilde branden met alcohol, dat zul je wel gemerkt hebben!! Hartelijk bedankt voor je steun.

Judo

Op de manier die ik zei werkt het wel normaal?
Ik laad zelf de images gewoon via Verkenner in.
Met rechts op de virtuele cd-rom klikken, dan image invoeren.
Zo hoef je Alcohol120% niet eens op te starten.:)

Ik geloof dat ik een niet normaal alcohol programma heb draaien. Toch heb ik de laatste versie. Maar zoals ik al zei mdf omzetten met ultraiso naar alles wat je maar wilt (nrg, iso, clonecd, cue, bin, etc.) en het dan met nero branden werkte in ieder geval goed. Ik heb ook de mdf-image al weggegooid omdat ik nu een prima nrg-image heb. Lang leve ultraiso.

Groeten Judo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan