MDF bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

pincopallino

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
Hoe kun je een MDF file lezen resp. branden ? mijn tocht op internet heeft mij geen resultaat geleverd. Je leest dat je met het programma Acohol 120% of met Iso Buster of met Isomagic. Ik heb ze geinstallerd, maar niets lukt. Wie weet hier meer van ?

Oke gaan we ff, open nero, klik op een Image branden, in het venster wat nu opent klik je beneden bij bestandstypen op alle bestanden*.* nu blader je ff naar die MDF image, klikt daarop en dan openen, nu opent je brandvenster, klik op branden, en je dvd word gefikt

Dankjewel voor je reactie maar zo simpel is het niet. Ik heb nero 11 en bij het branden van een image komt het bestand MDF niet voor.

Tja..inmiddels heb ik 6 dvd schijven verpest. Bij het link van djangoleone krijg ik de volgende mededeling " there is a problem with the selected file.This file can not renamed.Make sure there is not a file with the save in the target folder. " Bij het link van crash, jawel het wordt gebrand
( met software van LG brander en nero ook ) maar de disk kan niet gelezen worden. Zelf met het programma Acohol 120% lukt het niet :evil:
Ik geef mijn moed bijna op !:confused:

Nero zou prima MDF bestanden moeten kunnen branden.

Hoe heb je het met IMGburn geprobeerd? Write image file to disc?

Zelf met het programma Acohol 120% lukt het niet

Wellicht is de image corrupt. Je kunt de MDF/MDS image eerst testen door deze te mounten (inladen) in een virtuele schijf. Alcohol 120% komt standaard met een virtueel station.

Opgelost. Bestand was van emule gedownload en zeer waarschijnlijk corrupt. hetzelfde bestaand gedowload uit yutorrent is als image met nero perfect gebrand. Dankjewel voor de antworden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan