.mdf en .r# en .nfo en .sfv vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nightshade

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Aangezien ik nergens de CD-rom versie kan kopen heb ik LotR-Battle for Middle earth gedownload als clone-dvd.

Een 3,9GB .rar bestand.

Zie bijlage voor screenshot van inhoud

Allemaal bestanden dus en ook een .nfo en .sfv bestand.

Ik heb al es eerder een CD rom spel met dit soort bestanden kunnen uitpakken zonder te moeten branden.
Maar hoe moet ik dat hiermee doen?

Welke programma's heb ik nodig en wat moet ik doen?
Ik wil dus de hele inhoud op m'n harde schijf maar dan wel bruikbaar. Dus niet hoeven branden op DVD. Maar het gewoon zo kunnen gebruiken door op m'n harde schijf te zetten.

ISO-Buster of Deamon Tools gebruiken.

Met deze programma's kun je de bestanden openen en op je harde schijf uitpakken.

nfo.jpg

Er zit geen image bestand tussen ofzo?
Enig idee wat ik kan doen?

in die .rar files zitten wel mds bestanden zie ik.
maar het zijn er zoveel...ik heb toch maar 1 mds nodig?

en moet ik al die bestanden uitpakken ofzo?
want er zit in elk een .mds + nog een .mdf :|

wat moet ik doen :confused:

NFO = een informatie file dit kun je openen met kladblok, vaak staat hier informatie in over hoe je iets moet doen.

SFV = is een controlle file om te checken of je alle rar files hebt ( wordt weinig meer gebruikt )

Jij hebt ze niet zo te zien maar vaak staan er ook par files bij.

PAR= reparatie files deze zij te openen met qucikpar en kunnen na controlle van alle rar files en als ze de benodigde blokken hebben een reparatie uitvoeren als een rar file niet compleet zou zijn.

Dan als je zeker weet dat je alle rar files heb en deze ook allemaal copleet zijn kun je ze uitpakken met winrar die er dan weer 1 groot imge file van maakt in jouw geval MDS + MDF.
Dubbelklik op het eerste rar file waarschijnlijk bij jou 01 en winrar zal openen.
klik in winrar op uitpakken en kies daarna een locatie waar naar toe het uitgepakt moet worden.
winrar gaat nu alle files uitpakken en samenvoegen tot het uiteindelijke bestand.

MDS + MDF kun je evt branden met alcohol120% of met dvddecrypter.
Wil je het geheel niet branden dan zul je aan de slag moeten met een virtuele cd/dvd speler zoals demon tools of de virtuele speler die alcohol installeerd.

oooh dat ging dus allemaal automatisch :)

Bedankt het is gelukt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan