mds file

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Berichten
392
Hallo, ik heb een vraag als ik een bestand open krijg ik een mds en mdf file. Weet dat ik deze kan branden op een cd met alcohol120. Ik wil het branden op een dvd als ik een dvd in mijn brander doe krijg ik de melding dat ik een cd erin moet doen. Hoe kan ik dit mds file branden op een dvd met dvd decrypter doet hij het ook zelfde melding. Wie kan mij helpen?
 
Waarschijnlijk omdat het een cd image is. Normaal moet DVD Decrypter met MDF bestanden om kunnen gaan.
Waarom wil je hem op DVD branden, de image te groot?
 
mijn spelcomputer pakt geen cd's vandaar

heb jij een optie?


crash zei:
Waarschijnlijk omdat het een cd image is. Normaal moet DVD Decrypter met MDF bestanden om kunnen gaan.
Waarom wil je hem op DVD branden, de image te groot?
 
Hmm, Alcohol120% moet ook dvd's kunnen branden. Weet je zeker dat de image voor de PS2 bedoelt is?
Eventueel inladen in de virtuele cd/dvd-rom van Alcohol120% en daarvan een nieuwe image laten maken door Alcohol120%
 
hoe doe je dat precies

crash zei:
Hmm, Alcohol120% moet ook dvd's kunnen branden. Weet je zeker dat de image voor de PS2 bedoelt is?
Eventueel inladen in de virtuele cd/dvd-rom van Alcohol120% en daarvan een nieuwe image laten maken door Alcohol120%
 
Lees maar even op de volgende site, hoe je de image kunt inladen(mounten):
http://www.duken.nl/content/view/30/50/

Dat is duidelijker, dan ik het uit kan leggen.:)
Daarna de "Wizard image maken" gebruiken en de virtuele drive als bron selecteren.
 
als ik er een iso bestand van maak, kan ik hem dan als dvd branden??

bedankt voor al je hulp

crash zei:
Lees maar even op de volgende site, hoe je de image kunt inladen(mounten):
http://www.duken.nl/content/view/30/50/

Dat is duidelijker, dan ik het uit kan leggen.:)
Daarna de "Wizard image maken" gebruiken en de virtuele drive als bron selecteren.
 
nee, doet hij ook niet, snap er niets van je moet er toch een dvd bestand van kunnen maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan