MDW files

Status
Niet open voor verdere reacties.

CossaPiet

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Heb in een netwerk vier actieve databanken in acces2002. Elke databank is op netwerk geplaatst in Back-end en Fore-end. Elke databank heeft zijn eigen MDW. Zou liefst één grote mdw-file maken voor deze vier databanken. Hoe aanpakken ?

Tips zijn altijd welkom

Piet

Mdw

bijkomens info. Elke MDw bevat gebruikers en groepsnamen met hun ID enn wachtwoord. Sommige gebruikers hebben in de vershillend MDW files identieke log-ins met wachtwoorden met wel andere ID. Heb één grote MDW-file gemaakt met alle gebruikers, log-ins; nieuwe ID. Alle MdW weggedaan en de nieuwe MDW geplaatst onder "C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\MSACCESS.EXE" "\\Cossa\DATABANKEN\fe\D.mdb" /wrkgrp "\\Cossa\DATABANKEN\mdw\D.mdw". Werkte niet

Graag wat hulp

Ik ben er niet zeker van of verwijzingen zoals jij die hier opgenomen hebt ook werken:
bijvoorbeeld \\Cossa\DATABANKEN\fe\D.mdb
Probeer eens een netwerkverbinding te maken zodat je een driveletter krijgt. Je verwijzing zal dan iets dergelijks worden:
"C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\MSACCESS.EXE" "K:\DATABANKEN\fe\D.mdb" /wrkgrp "K:\DATABANKEN\mdw\D.mdw".

MDW-files

Ik heb de databanken inderdaad op een partitie staan in de rooth. De mdw 's staan daar ook. De mdw staat op de front-end van alle databanken. Omdat ik in een netwerk werk en deze mdw 's niet met een werkgroepinformatiebestand zijn aangemaakt ben ik na de voorgestelde literatuur wat gaan tessten op een stand-alone. Originele databank fr en be op een usb stick. Op de stand-alone een nieuwe lege databank aangemaakt met een MDW aangemaakt met tool werkgroepbeheer. in nieuwe databank geprobeerd alle objecten te importeren van databank op usbstick. Tabellen en Qse geen probleen maar voor FRm en Rpt en macro's krijg ik foutmelding dat ik daarvooor geen rechten heb

Graag wat advies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan