me cpu word te warm:(

• Onderwerp starter Onderwerp starter eJn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
skelle zei:
Doe zoals ik nu doe: zijwanden er af en ventilator er tegen zetten. Ventilator plaats je achteraan de kast zodat hij van de linkerkant er in blaast. cpu gaat in load meteen naar 50 graden celcius met fan op normaal(bij mij is dat 2500 rpm, heb hem nog nooit onder de 2500 rpm weten gaan.) in plaats van 70 graden celcius en 4500 rpm op deze dag met moederbord op 45 graden celcius en casefan op 2000 rpm. Nu is dit 38 graden celcius en 300 rpm(als hij aanligt, hij staat nu uit, zit op mijn wat koelere athlon xp.)

Is het niet beter om gewoon een betere fan te kopen? Mijn kast is en blijft gewoon dicht.

maar weet je die zalman als ik an de heatsink voel weet je dan voelt die niet superhet aan wel warm maar het valt me ookop als ik een game ofzo opstart dat me temp 10 graden binnen 3 seconden omhoog gaat en als ik het afsluit dat de temp net zo hard weer naar beneden gaat en ik wil me cpu niet ver*****n want dat schiet ook nietop he en me kast openzetten jah zal denk ook niet echt handig zijn

Het is niet altijd verstandig om de zijkant van de kast af te halen, vooral als je al fans op de kast gemonteerd hebt. Anders loop je het risico dat de harde schijven oververhitten doordat er geen airflow niet meer is lang de schijven.

patrickt zei:
Is het niet beter om gewoon een betere fan te kopen? Mijn kast is en blijft gewoon dicht.

Met dit weer moet je vlug handelen, ik zou er voorlopig de zijkant afhalen en een ventilator tegen zetten tot je een nieuwe koeler hebt

mjah heb ze zijkanten eraf gehaald en eff een ventilator ervoor gezet maar jah ik heb gehoord dat prescott een heethoofd is en wel maximaal 130 wat kan geven dus dat de temperatuur daarvan hoger word kan het dan aan me voeding liggen? heb een 400 watt voeding.....

Laatst bewerkt:
Heb hetzelfde probleem maar dan met laptop. juist met speed fan gemeten. wordt 90° C warm :s Hij hapert ook zeer vaak. Enig idee hoe het komt ? Heb acer aspire 8935

@haveacoke:Je mag een eigen vraag maken.Dit topic is uit 2006 en niet actueel meer.

Deze wordt nu voorzien van een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan