Me draadloos verbinden met router via USB stick?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Berichten
1.214
Ik heb een vaste verbinding met een XP...daaraan een router draadloos en via die router in ieder geval een andere computer ook met XP...nu heb ik een laptop gekregen met ME erop....ik heb de software van de USB stick (ontvanger) geinstalleerd maar zit stuk nu hoe em verder te configureren zodat ik ook echt verbinding kan krijgen....kan iemand mij dat vertellen?
 
Ik heb weer te snel gemiauwed....ik tik dus dit bericht met diezelfde computer met ME en draadloos!

Wat ik gedaan heb, Joost mag het weten maar hij doet het dus....

Toch nog een vraag...ik wil rechtsonder dat icoontje plaatsen zodat ik kanzien dat er verbinding is en hoeveel mps ie geeft...hoe doe ik dat in ME?
 
Op je netwerkverbinding rechts klikken, eigenschappen, onderaan "pictogram weergeven in de taakbalk" aanvinken.
 
Maar die kan ik niet vinden...wel in het configscherm de netwerkverbinding maar er is geen mogelijkheid een vinkje te zetten....Misschien omdat dit ME is?
 
Dat kan, dacht dat het globaal wel hetzelde werkte. Zie je niet je Lan verbinding bij alle netwerkverbindingen weergeven?
 
Neen, niets van dat....ik heb wel een balkje waarop staat hoe het bereik is, die is 100%, goed dus, ik gebruik een Medion wireless router van de Aldi
 
Sorry, dan kun je beter wachten totdat iemand langskomt die ME heeft. Die kan dat beter uitleggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan