me laptop toetsen bord doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jardi

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2009
zoals de titel al doet vermoeden hij doet het niet en hij geeft aan code 10 het apparaat start niet.

nou was mijn vraag zijn er meer mensen met dit probleem en hoe los je het op?

oja me besturingssysteem is vista

grz jardi

Laatst bewerkt:
ofwel is je toetsenbord kapot ofwel zal er geen driver geinstalleerd zijn maar dat lijkt me nogal raar.

wanneer krijg je die error trouwens?
voor het inloggen of erna?

Moest het toch een driver probleem zijn, controleer dan eens of er in apparaatbeheer vraagtekens of uitroeptekens staan

.

beste jelle,

ik krijg geen fout melding het is zo dat ik gewoon niet kan typen
oja een paar weken geleden deed het toetsenbord het nog. dus volgens mij niks met drivers

en er staat een geel driehoekje voor

jardi

Je zegt "code error 10" dat is volgens mij toch een error, niet?

een aantal weken geleden deed het toetsenbord het nog, dat is wel al een heel tijdje geleden hé...
en waar staat het gele driehoekje?

Code 10 betekent dat het apparaat niet start. Dit had ik met een PCI Netwerkkaartje dat niet compatibel met vista was.. :confused: Is de laptop met Vista meegeleverd?

eh..

tuurlijk nou het gele driehoekje staat voor het toetsenbord bij apparaat beheer
code 10 wil zeggen dat hij niet start en een week geleden deed hij het nog.

en mischien kan ik de drivers opnieuw downloaden maar ik weet niet waar ik ze kan vinden

ik heb een acer extensa 5210

Laatst bewerkt:
Sorry voor de late reactie maar ik was op snowboard vakantie :D
maar goed,
Misschien heb je nog een herstelpunt(systeemhestel) dat genoeg terug gaat in de tijd, probeer dit eerst eens even.

Als dat niet werkt ga je naar de site van acer en ga je daar de drivers afhalen van jouw toestel :thumb:

:thumb:jelpot en anderen,

dank je/u voor uw hulp ik heb net het systeem terug gezet naar de fabrieks instellingen en hij doet het weer alleen alle bestanden kwijt:eek:

ja, naar de fabrieksinstellingen teruggaan in meestal wel de snelste oplossing maar de bestanden en programma's ben je dan inderdaad kwijt.

Jammer dat je het dan zo hebt moeten oplossen maar het is dan allesinds weer ok nu ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan