Me login form....?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tinkywinki

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
Berichten
191
Hallo, ik heb hier een login form :rolleyes: maar ik heb geen idee hoe ik nou verder moet.
Hij doet niks als je op login klikt :(
Zou één van jullie het even willen nakijken.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

<HTML><HEAD><TITLE>Login</TITLE>
<SCRIPT language=JavaScript src="login.js" type=text/JavaScript></SCRIPT>
<META content="MSHTML 6.00.2900.3157" name=GENERATOR>
<style type="text/css">
<!--
#apDiv1 {
position:absolute;
left:28px;
top:139px;
width:524px;
height:83px;
z-index:1;
}
body {
background-color: #FFFFFF;
}
#apDiv2 {
position:absolute;
left:538px;
top:16px;
width:279px;
height:78px;
z-index:1;
}
#apDiv3 {
position:absolute;
left:266px;
top:169px;
width:125px;
height:81px;
z-index:1;
}
#apDiv4 {
position:absolute;
left:104px;
top:289px;
width:239px;
height:324px;
z-index:2;
}
#apDiv5 {
position:absolute;
left:162px;
top:20px;
width:239px;
height:346px;
z-index:2;
}
#apDiv6 {
position:absolute;
left:639px;
top:182px;
width:46px;
height:26px;
z-index:3;
}
#apDiv7 {
position:absolute;
left:99px;
top:73px;
width:54px;
height:21px;
z-index:4;
}
#apDiv8 {
position:absolute;
left:523px;
top:259px;
width:230px;
height:22px;
z-index:4;
}
#apDiv9 {
position:absolute;
left:522px;
top:226px;
width:233px;
height:23px;
z-index:5;
}
-->
</style>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"></HEAD>
<BODY>
<div id="apDiv6" onClick="href='http://www.members.home.nl/leden.html' target=_self&gt;">
<input name="Knop" type="submit" style="BORDER-LEFT-COLOR: #212121; BACKGROUND: #bfbfbf; BORDER-BOTTOM-COLOR: #212121; COLOR: #000000; BORDER-TOP-COLOR: #212121; BORDER-RIGHT-COLOR: #212121" onBlur="this.style.color = '#000000';" onclick=Login(http://www.members.home.nl/leden.html/); onMouseOver="this.style.color = '#404040';" onMouseOut="this.style.color = '#000000';" value=Login onfocusr="this.style.color = '#404040';" />
</div>
<div id="apDiv8">
Password :
<input onBlur="this.style.background = '#bfbfbf';" style="BORDER-LEFT-COLOR: #212121; BACKGROUND: #bfbfbf; BORDER-BOTTOM-COLOR: #212121; WIDTH: 153px; COLOR: #212121; BORDER-TOP-COLOR: #212121; HEIGHT: 22px; BORDER-RIGHT-COLOR: #212121" onFocus="this.style.background = '#ffffff';" type=password size=19 name=test2 />
</div>
<div id="apDiv9">
Username

:
<input onBlur="this.style.background = '#bfbfbf';" style="BORDER-LEFT-COLOR: #212121; BACKGROUND: #bfbfbf; BORDER-BOTTOM-COLOR: #212121; WIDTH: 154px; COLOR: #212121; BORDER-TOP-COLOR: #212121; HEIGHT: 22px; BORDER-RIGHT-COLOR: #212121" onFocus="this.style.background = '#ffffff';" size=19 name=test />
</div>
<form>
<br />
<center>
<br />
</center>
</form>
<center>
</center>
<center>
</center>
</BODY></HTML>

__________________________________________________________________________ Dat is de broncode
.


.
 
Laatst bewerkt:
geen idee:p moet ik nog een Page aan maken met de naam "login.js"?
? en het script erbij in zette?
:)
 
in je code stond dit:
HTML:
<SCRIPT language=JavaScript src="login.js" type=text/JavaScript></SCRIPT>
dat betekend dus dat er een javascript geopend moet worden uit het bestand login.js

waar heb je die code vandaan die in je start post stond? want je hebt gewoon het bestand "login.js" vergeten op te slaan denk ik.
 
Ja..

Ik heb het script van mijn oom maar...
Wat moet er dan in "login.js" staan dan hetzelfde?
 
in login.js zal wel een scriptje staan om in te kunnen loggen...
je moet in ieder geval eerst het bestand login.js hebben dus ik zou eerst maar eens om dat bestandje gaan vragen.
 
kan je doen...

... als je goed kan programmeren en als je weet wat erin moet aan javascript code.
 
mmmm

Me oom is er helaas niet meer dusss. Ik ben zelf geen expert in progammeren van JavaScript etc.
Zou één van jullie a.u.b een Login.js voor me willen maken? :confused:
Als dat mogelijk is zou ik graag een veilig loginformpje willen, waarbij ikzelf nieuwe gebruikers kan toevoegen <met een loginnaam vanmezelf> en ja dat elk account andere rechten heeft bijv ( die kan andere accounts verwijdere en die andere mag alleen kijken en plaatjes toevoegen :)

Als iemand dat voor mij zou willen doen :)

Dan ben ik :thumb:
 
als je zoiets wilt moet je een server side programmeer taal hebben zoals ASP of PHP. dit kan niet met javascript! je kan met javascript alleen maken dat je een bepaalde persoon kan inloggen wat overigens nog onveilig is ook met javascript.

en ik ken overigens ook niet goed javascript.
 
Asp,php

Ik kan wel een beetje PHP maar kom je ook niet echt mee verder.
Verder van ASP snap ik niks nooit gehad:(
 
voor php login scripts:

zoek op google
kijk op phphulp.nl
kijk op sitemasters.be
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan