ME loopt telkens vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Berichten
5.040
Ik wordt gek van al die besturings sytemen.
Ik heb net een dag Win ME klaar met instaleren en nu loopthij om de haverklap vast met een reden dat er een te hoge cpu gebruik is terwijl ik niks doe.

Ik zal er een plaatje bij stoppen zodat jullie kunnen zien hoe of wat.

Mischien heft iemand een goed idee.

Amd 2000+ xp op1,8 megarekensnelheden per seconde.
1x 7200rpm seagate 60gb
1x 5200rpm maxtor 20gb
1x plextor brander
1x 50x cd rom voor het sneller werk.
intern 512mb werkgeheugen op een bus snelheid van 133mhz
Windows ME vers geinstaleerd alle update al gedaan.
Bijna niks mee draaien op de achtergrond.

Als iemand goede ideeen heeft dan hoor ik ze graag.

grtjs jjw
 
Pfoei.. neem xp of 2000.. ME is ECHT geen goede oplossing.. trust me.. ik kreeg helaas ME bij mijn pc..
 
1) verzin een betere titel

2) wat veroorzaakt de hoge cpu gebruik? (taakbeheer kijken)
 
Acid heeft groot gelijk.

Formateer snel en zet er 2000 of XP op. Of des noods 98SE, want ME is echt niet te doen.
Aangezien je het nog maar 1 dag op de PC hebt zal er nog niet al te veel aan gegevens op staan he... ;)
 
Uiteraard

Ik vond de titel uiteraard erg toepasselijk, maar goed.
Ik zal er op letten.

Ik heb er net Win 98SE op gezet, met Win 2000 pro had ik ook al ruzie, dat kwam meer door mezelf, helaas is qua aplicaties draaien Win2000pro erg slecht en dan bedoel ik meer aplicaties qua spelletjes.
Voor de rest is Win2000pro helemaal top.

Gebruik ik op de andere pc voor alle zware aplicaties zoals tekenen en zakelijke dingen.

Afijn, ik heb dus ME er al afgegooid.
Nu mag ik ineens niet meer updaten onder Win 98SE.
Waarom niet???
Als jullie nou eens op de servere kijken van microsoft dan weet ik tenminste dat ik niet gek word.

grtjs jjw
 
Ik had je volgens mij van de week al eens gevraagt waarom je van Win2000 naar WinME ging.
Was dacht ik bij de vraag "kleine dump" of zo iets.

Ik werk nu al een paar jaar met Win2000 en ben weinig problemen met spelletjes tegen gekomen.
Het werkt (bijna) perfect zou ik eigenlijk willen zeggen, maar ja het blijft een besturingssysteem van Microsoft.:rolleyes:

Wat voor problemen kreeg je dan precies met Win2000?

Microsoft is dacht ik gestopt met ondersteuning van Win98(se).

PS WinME kan ook perfect draaien hoor, maar je moet wel goed zoeken naar "echte" WinME drivers.
Niet met Win98(se) drivers aan de gang gaan.
 
Reden Win me

De reden daarvoor was dat Win2000pro eindelijk naar een hele lange tijd van zeer goed draaien toch echt te barsten ging door een virus in een servicepack file.
Hoe die daar gekomen is weet ik ook niet maar wat ik ook probeerde helaas de laatste optie was overnieuw, ik dacht meteen aan allerlei spelletjes die het niet doen onder Win2000 om daarom maar eens erop te zetten.
Inmiddels heb ik allang alweer 2000 draaien met veel plezier.

grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan