ME vernieuwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theo Melgers

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2004
Windows ME

Wie kan mij helpen aan een Windows ME (nederlands) cd rom om dit opnieuw op de PC van mijn moeder te kunnen installeren. Zelf gebruik ik 98 SE maar zij heeft net ME onder de knie en wil niets anders.

Op e-mailtje-antwoord stuur ik graag postadres

Bij voorbaat hartelijk dank

Theo Melgers

windows 98 is het zelfde als win me op de iconen en,
dos modus als ze met win me om kan gaan kan ze het,
met win98 zekker ook ;)

Geplaatst door virtuosa
windows 98 is het zelfde als win me op de iconen en,
dos modus als ze met win me om kan gaan kan ze het,
met win98 zekker ook ;)
Daarbij komt dat Win98 een stuk stabieler is dan WinME.
Het is waarschijnlijk ook niet voor niets dat je het opnieuw wilt installeren.:)

Guus.

ME nederlands

Beste Helpers,

Bedankt voor jullie snelle reactie maar....nog graag een keer de vraag gesteld om een ME NEDERLANDS. Voor deskundigen is w98 (bijna) hetzelfde als Me maar ik heb die niet in het NEDERLANDS. Mijn moeder is 76 en heeft met veel geduld geleerd om met ME Nederlands om te gaan en wil niet overgaan op (mijn) W 98SE in het ENGELS!!

Bedankt Theo.:love:

tja dan zal je die moeten kopen helaas.
er zijn andere wegen maar die mogen hier niet ,
genoemt worden. :rolleyes:

Ik neem aan dat je vraagt om een officiële ME versie met licentie te kunnen overnemen van een gebruiker hier, als dat niet het geval is verwijs ik je naar de huisregels.

Ik blijf erbij, als je ME goed installeerd, met de juiste drivers loopt die zeker zo stabiel als win98.
Hier staat nog steeds één pc te draaien met ME. De installatie draait al sinds het uitkomen, nooit een her-installatie of blauw scherm (de andere pc's zijn inmiddels vervangen door nieuwere met XP, maar daarvoor gold hetzelfde)

Re ME

Beste Meastro en Virtuosa,

Uiteraard vraag ik om een legale versie te leen of tegen een kleine vergoeding.
Ondertussen weet ik waarom de bestaande versie "beschadigd" is. Dit is ontstaan door het automatisch unistalleren van BOOKWORM. Bovendien heeft deze uninstallatie o.a. OUTLOOK, Adaware, Cdex en nog enkele andere prg's vernield.

met vriendelijke groet
Theo:thumb:

Helaas, software mag niet uitgeleend en/of verhuurd worden zonder toestemming van de rechthebbenden.

Stille hint: .........

Laatst bewerkt door een moderator:
Geef maar even je email, ik heb er wel 1 voor je die stuur ik je wel even op (ME NL) voor moeder van 72 vind Bill niet erg hoor.
[modbreak]Het aanbieden van software zonder licentie is ook niet toegestaan bij helpmij, dus wij vinden het wel erg en Bill ook[/modbreak]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan