Me...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freaky Legend

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2002
Ik ben laatst bij een maat door de pc gaan snuffelen (Pentium 3 @ 1300 mhz.... Windoos ME) en ik kwam al snel tot de ontdekking dat die pc 1 grote puinhoop is..
Na wat proggies geinstalled te hebben en hun werk laten doen was de pc al gauw weer 2x zo snel maar ik merkte dat dit nog lang nie z'n maximum is dus ff Norton Systemworks 2003 geinstalled en ff iets daarvan opgestart waarbij al snel weergeven werd dat de pc opnieuw moest worden opgestart en ik was net ook klaar met een crack voor Final Fantasy 8 (PC-version) te downloaden dus ik start de pc opnieuw op maar dan....

Tussenstuk
Ik heb tussedoor toen ook Win2k geinstalled en (gelukkig) is deze naast WinME geinstalled dus er staan er nu 2 op (ME op D-schijf als ik 't goed heb)
Alleen in 2k is nog helemaals NIKS van de hardware geinstalleerd en that's the problem

vervolg:
ik heb dus net de pc opnieuw opgestart en kan (zoals gewoonlijk) kiezen uit 2k of ME... Ik kies zoals altijd voor ME (omdat op 2k de hardware nog nie is geinstalled en de software ervoor ontbreekt :rolleyes: ) en ik ben nog niet eens in windoos en wat krijg ik te zien... Invalid System Disk.. Please insert System Disk blablabla
Ik denk: Mooi, ff aan die gozer opstartdiskette vragen en ik zit er weer in en probleem dus opgelost..
Wat is nou het geval: die gozer heeft geen systeemdiskette/opstartdiskette :8-0:

Wat moet ik nu doen??? :confused:
Bestaat er nog de mogelijkheid dat iemand anders ff zijn opstartdiskette online zet zodat ik deze zelf op diskette zet en morgen dan kan proberen???

btw: ik kan wel nog in win2k komen en ik zie dat zowel de crack al alle norton/symantec mappen gedelete zijn (weet niet of die gozer dat zelf heeft gedaan)

Ik heb ondertussen eigen opstartdiskettes geprobeerd maar deze zijn van 2k en 98 dus wat ik vreesde, klopte... die werken niet!!!

Pleazzz help me!!!!!
Alvast bedankt :thumb:

Download hier http://www.xs4all.nl/~ronh/ bij de downloadsectie de ultimate bootdisk.
Het bestandje opstarten met een lege disk in de drive en deze wordt dan volgeschreven.
Met de flop kan je de PC opstarten, formatteren en een nieuw systeem installeren.

Bedankt mensen!!!!!!
Ik zal ze morgen uitproberen en nu maar hopen dat 't werkt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan