Medal Of Honer Allied Assault

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stigter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Ik heb hier een volkomen legale versie van MOHAA Allied Assault Deluxe Edition liggen, maar ik kan hem maar niet geinstalleerd krijgen.
Hij geeft een fout aan als ik cd2 erin stop, geeft aan dat er problemen zijn met het geluid en hij breekt de installatie af.

Vandaag nieuw spel gehaald en opnieuw geprobeerd, met hetzelfde resultaat.
EA-Games gebeld die mij vertelde om maar even een firmware update te doen van mijn cd-romspeler. Dat vind ik nogal een ingreep voor een spel met de nodige risico's.

Iemand anders een optie? Ik mag hem eventueel tot donderdag terugbrengen als hij nog steeds niet foutloos wil installeren.
ps, alle drivers zijn up to date, alles juist geinstalleerd wat betreft de hardware en ik voldoe ruim aan de systeemvereisten. (zie mijn systeem ) ps, de harde schijven zijn wel ntfs..
NB,
Koop je eens een spel, werkt het nog niet:mad:

Laatst bewerkt:
Wat is de preciese foutmelding?
Mss dat we met google verder komen

Gr Daan

hij geeft geen nummerfoutmelding of zo, hij zegt dat het bestand voor geluid niet juist is en breekt de installatie af.
Ikzelf denk dat het aan windows xp geformateerd op ntfs ligt, omdat in de gebruiksaanwijzing staat dat dit spel niet geschikt is voor win nt, en xp is op nt gebaseerd.
Of zit ik er ver naast.

Het is toch belachelijk dat je een up to date systeem heb, maar dat dit spel niet werkt?

dit is de exacte fout.
attachment.php

Oja, lees en huiver over de spelletjes van EA.

Mohaa installatie
Volgens dit forum is EA wel op de hoogte van de fout, maar doen er niets aan, pas op het moment dat je daar gaat klagen krijg je nieuwe cd's

Bijlagen

• mohaa.jpg
    mohaa.jpg
    27,8 KB · Weergaven: 104
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Stigter
hij geeft geen nummerfoutmelding of zo, hij zegt dat het bestand voor geluid niet juist is en breekt de installatie af.
Ikzelf denk dat het aan windows xp geformateerd op ntfs ligt, omdat in de gebruiksaanwijzing staat dat dit spel niet geschikt is voor win nt, en xp is op nt gebaseerd.
Of zit ik er ver naast.

Het is toch belachelijk dat je een up to date systeem heb, maar dat dit spel niet werkt?

Ik begrijp het niet: mijn XP is ook op ntfs geformateerd. Mohaa draait zonder problemen. Ik heb echter niet de deluxe versie.
Ronduit schandalig dat je niet kan installeren.

Weet helaas geen oplossing voor je probleem....Koop je es wat, doet tie het niet :confused:

@Forza
uit de link die ik reeds eerder plaatste begrijp ik dat ea-games wel van deze fout op de hoogte is, maar toch het spel met de foute cd's in omloop heeft gebracht.
Dit zegt Ralf Rino in de eerder genoemde link
There is no solution to this problem I'm afraid. I'm having the exact same error message at exact the same time during installation. Called the Dutch EA customer support line and heard that it was a full batch of corrupt CD's they have sent to stores in Belgium and the Netherlands. "Burn error".
He told me to send the box back and they're gonna send Warchest in return. I don't know if that's a good thing or not because I don't know it.

Hieruit maak ik op dat EA wel degelijk van de fout afweet. En dan het "advies" geven nieuwe firmware te installeren voor je cdrom. Goede reclame van die jongens....
Maar goed, spel gaat terug met een uitgeprinte versie van het forum Mohaa installation

Ik zat het net allemaal te lezen.

Niet normaal dat ze weten dat er in België en Nederland corrupte cd's in omloop zijn, maar er vervolgens niets aan doen!:evil:

Ik hoop voor je dat ze je snel helpen Stigter.

Succes ermee

Gr Daan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan