Medal of honer schakeld mijn pc uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kruke

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Berichten
10
hallo ik heb ook een GROOT probleem met MOH Airborne.
als ik dvd in steek en hij begint te laden wordt mijn pc uitgeschakeld!
vorige week had ik dit ook maar mijn pc moest een upgrade krijgen...
en nu heb ik een deftige upgrade gedaan en....nu valt men pc uit en start hij terug op vanzelf ( toch al een verbetering he ) heeft er nog iemand dit probleem?
bij can you run it kom ik er heel goed uit op een ding na ( niet int rood) das windows xp prof i.p.v. vista en de rest maximum! aan wat kan dit liggen?
 
Temperatuur van je videokaart kan te hoog worden of de temp van je processor. Check deze ff met een programma als Everest.
 
bedankt voor je reactie! :thumb:
maar mijn temperatuur is perfect in orde.
ik denk dat het spel in conflict is met het een of ander programma :eek:
ik vrees dat ik er alles terug moet af halen en programma per programma moet instaleren en na elk geinstaleerd programma cheken of ik mijn menu te zien krijg :eek:
veel werk dus!
en hopenlijk is het probleem snel te vinden.
wel raar dat ik de enige ben met soort gelijk probleem, ik heb me al gek gezocht achter antwoorden voor mijn probleem.
ik dacht er zelfs aan dat het aan de dvd zelf lag, en ben ermee naar een vriend gereden maar....hij kreeg wel het menu te zien....wat er daar wel gebeurde is het volgende:als hij de dvd er terug uit nam sprong ook zijn pc uit (en starte vanzelf terug op) ?? maar hij kreeg wel eerst het menu te zien en pc sprong pas uit als hij de dvd er uit nam (raar he) maar zijn pc is wel iets minder krachtig als de mijne (op dit moment)
 
Maak es een PrintScreen van Everest met de temperaturen van je pc in beeld en plaats die hier in je volgende reactie als bijlage. (wel als JPG graag)
 
bij het zoeken naar de fout kom ik elke keer op piratebay uit.
een aantal hebben dezelfde klacht.

heeft te maken met:

shader mod. 3.0
de patch voor de "download" versie
daemon tools

is het een legale versie van het spel ?
 
bij het zoeken naar de fout kom ik elke keer op piratebay uit.
een aantal hebben dezelfde klacht.

heeft te maken met:

shader mod. 3.0
de patch voor de "download" versie
daemon tools

is het een legale versie van het spel ?

mijn versie komt van game mania,dvd hoes was ingepakt in plastiek.. zo ik denk wel legaal game :cool:

@ muurhond zal ik eens doen, zit nu wel op laptop zo tegen morgen zal het hier staan
 
probleem eindelijk opgelost :thumb:
de drivers van men 3 D kaart waren het probleem :evil:
na veel zoeken enz... tot de ontdekking gekomen dat het daar fout zat,er zouden nog veel problemen zijn met medal of honor en drivers...
ik ben blij dat het op gelost is bedankt voor de reacties iedereen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan