Medal of Honor (2010) multiplayer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacksparrow1971

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2007
Hallo, ik heb Medal of Honor (2010) en heb de singleplayer al uitgespeelt. Nu wou ik online spelen, alleen staat er bij mij in het keuzemenu alleen: Campain en Tier 1, weet iemand waar ik de multiplayer functie kan vinden?

Alvast bedankt!

Als dit op de xbox 360 is zou het niet uit moeten maken of het de legale versie is of de illegale versie, dit zou zoieso niet mogen uitmaken want als je een illegale versie hebt dan is het gewoon een kopie van het spel alleen dan illegaal. daar zijn geen functies weggelaten. Hij zou wel gewoon internet games moeten zien alleen ze dan niet kunnen joinen, dan zou er zoiets staan van ''key code is use, please try reconnecting later''.

En ik denk dat hij zelf ook wel doorheeft dat je met een illegale versie niet online kan.
Correct me if i'm wrong.

En er staat nergens in het menu een multiplayer optie? Ik ken het spel zelf verder ook niet, maar dit is dan wel gek.
Is het wel een multiplayer spel?

mvg,
Drioras

Hartelijk dank voor jullie reacties! Ik heb uitgevonden hoe het zit (het is trouwens een legale pc versie) je moet de singleplayer en de multiplayer allebei met een aparte snelkoppeling opstarten, dit wist ik niet omdat tijdens de installatie geen snelkoppelingen op het bureaublad gemaakt werden.

Groeten, Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan