Medal Of Honor:AA Multiplayer maps weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flamedog

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2007
Samenvatting:Multiplayer maps weg, zoek iemand die ze kan sturen

Ik heb het spel MoH:AA al een tijdje, alleen de multiplayer-maps zitten er niet bij. Het spel is wel gekopieerd, maar het rare is, ik kan de maps wel spelen via de LAN verbinding met de andere pc.

De maps doen het verder goed, alleen als ik een andere map wil kan ik dit niet via de console doen. Hij geeft dan iets aan van 'Cant find map maps/obj_team4.bsp' of zoiets. Als de tijd van het level om is gaat hij wel gewoon door naar de volgende map. Dit is alleen niet handig.

Kan iemand met dit spel deze maps via msn naar mij sturen? Het gaat om die van objectives, en die van deathmatch(alle basic maps). Ze staan normaal in C:\Program Files\EA Games\MOHAA\main\maps.

Kan iemand ze van de CD (of harde schijf) kopieeren en naar mij toe sturen? Het is heel vervelend dat we de hele map moeten uitspelen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen,

Groete,
Flamedog

Laatst bewerkt:
je mist dnk niet de maps...maar je moet gewoon ff kijke of je de goede rcon commands gebruikt in het consol

De cvar zal wel niet goed zijn denk ik, moet dat niet obj/obj_team4 zijn?
Kijk voor cvars hier eens.

Dit is opzich wel een goede site, alleen ik start de server niet via deze manier. Gewoon via de game zelf, met basic settings. Ik vraag me gewoon af hoe je het lvl verandert. De site geeft een boel infor. voor de config enzovoort, alleen het is maar een kleine LAN-verbinding. Dus, wel bedankt, dan zoek ik nog verder voor de goede commands of cvars enz.

Probeer dan eens map obj/obj_team4 of /map obj/obj_team4
Grote kans dat je op die manier van map veranderd.

eey erg bedankt, hij doet het! Ben nu bezig met nieuwe maps downloaden, als het goed is doen deze het op de zelfde manier (map obj/eaglenest). Ik hoop dat je me nog eens van dienst kan zijn:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan