Medal of Honor AA probleem... (wil niet opstarten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

H@ns

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Berichten
4.824
Ik heb mohaa succesvol geinstalleerd maar als ik het spel wil spelen en de cdrom erin gestopt heb komt er wel een schermpje van Mohaa maar verder gaat ie niet en na een tijdje komt er een foutmelding

Zo ziet het schermpje er ongeveer uit:
---------------------------------------------------------------
Medal of Honr Allied Assault (tm)

In Medal of Honor Allied Assault(tm) is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

vertel Microsoft over dit probleem.
We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidencal and anonymous.

Als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weergeven, klikt u hier (link)
--------------------------------------------------------------------

(kon geen bijlage toevoegen)

En als ik op die link druk (inhoud foutenrapport) en daarna op de technische gegevens van het foutenrapport, staat er bij de bestanden die aan dit foutenrapport worden toegevoegd dit bestand:
C:\DOCUME~1\Hans\LOCALS~1\Temp\WER99.tmp.dir00\appcompat.txt.


Ik heb spybotcontrole gedaan, virusscan gedraaid over het hele systeem en de cd zelf, er zitten geen krassen op de CD, heb de patch 1.11 gedownload maar probleem blijft.

Weet niet wat te doen,

Hans
 
Laatst bewerkt:
hehe

Ik weet het ik weet hoe dit komt, hij is gebrand van een ander, en je hebt toevallig die nieuwe patch gedownt... ja dat gaat niet overweg met die no-cd crack :)
 
Oke oke je hebt gelijk maar voordat ik de patch gedownd had starte ie nog wel op maar kapte hij ermee tijdens het laden van de eerste missie....

nadat ik de nocd crack opnieuw in de map heb gezet blijft het schermpju komen.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk is je kopie niet goed. Dus of opnieuw beginnen of een gaan kopen.
 
allemaal bedankt voor de snelle antwoorden :)

wat bedoel je eigenlijk met opnieuw beginnen? Opnieuw installeren ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan