[Medal of Honor Airborne] doet niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Langedwerg

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Berichten
5
Hoi

Ik heb laast Medal of Honor gekocht dus ik dacht ik installeer hem. Maar dat kon dus niet want hij zag als je het spel erin deed een cd speler inplaats van dvd speler. voor de rest voor doet me pc alles aan de systeem eisen. Kan iemand mij helpen.

Langedwerg.
 
Laatst bewerkt:
Hoi

Ik heb laast Medal of Honor gekocht dus ik dacht ik installeer hem. Maar dat kon dus niet want hij zag als je het spel erin deed een cd speler inplaats van dvd speler. voor de rest voor doet me pc alles aan de systeem eisen. Kan iemand mij helpen.

Langedwerg.


Je wilt dus zeggen dat je pc de DVD speler aanziet als een CD-rom speler?

Trouwens welke besturings systeem heb je ?
 
Alleen als ik Medal of Honor Airborne erin doe dan wel. Maar het vaagst is nog wel als ik bij iemand anders het spel erin doe doet ie het gewoon wel.

nog wat andere informatie heb 2048 ram
Videokaart is 7800 GS Nvidia
 
Laatst bewerkt:
Dit is wel echt vreemd. Normaal heeft elke pc een dvd-rom of dvd-writer. Hoe oud is je pc?
Probeer de dvd-rom eens in een ander station te steken.
Voor medal of honor airborne heb je een dvd-rom drive nodig. Een cd-rom/writer kan geen dvd-rom's lezen. Indien je dit toch niet hebt zal je er één moeten kopen.
 
Ik zal het probleem opnieuw uitleggen

Ik heb dus het spel Medal of Honour Airborne gekocht (origineel). Als ik de DVD in de DVD rom Of in de DVD brander doe en ik kijk bij bv. de verkenner, dan zie ik dat mijn spelers veranderen in cd rom dus kan hij het niet lezen.
Het ligt volgens mij niet aan het spel want ik heb het in 6 andere computers geprobeerd, waaronder een hele oude bak en dan krijg je gewoon het installatie scherm.
Verder doen alle DVD's of cd's het gewoon. Ik snap het echt niet meer.
Heb XP en alles draait normaal

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Groeten

Langedwerg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan