Medal of Honor Airborne. Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hey

Ik ben nu bij operatie Market Garden (Nijmegen etc.). Maar ik moet die tank kapot maken. Alleen hoe?

Ik heb geprobeert met die sterkste soort van granaat, dus niet frag of met die stok eraan. Maar die ene die op een ui lijkt. Er wordt gezegd dat het met die dingen moet maar je krijgt er 10 als je op pakt. En ik heb ze al 3x alle 10 op de tank gegooit maar hij gaat niet kapot..

Ik heb geen panzerfaust/bazooka etc. dus dat kan ook niet

2004869347840136373_rs.jpg

Ik heb hier ook ff vast gezeten.
Maar als je die "speciale" granaten goed gooit, dan gaat die wel kapot. Ik heb er maar een stuk of 4 a 5 gok ik gegooit en toen was die kapot.
Probeer een beetje aan de bovenkant ergens te mikken, of gooi ze erop.
Als je ze elke keer in de buurt gooit, dan heeft het inderdaad geen zin.

Ik heb hier ook ff vast gezeten.
Maar als je die "speciale" granaten goed gooit, dan gaat die wel kapot. Ik heb er maar een stuk of 4 a 5 gok ik gegooit en toen was die kapot.
Probeer een beetje aan de bovenkant ergens te mikken, of gooi ze erop.
Als je ze elke keer in de buurt gooit, dan heeft het inderdaad geen zin.

Ik probeer dat dan nog wel 1x, ik gooi ze er echt op hoor. We Shall See.

Die antitank wapen heb je wel. Je bent er continu mee beschoten en kan deze verwisselen voor een ander wapen. Als je de brug op komt staat er links een bunker met een mitrailleur, daar ligt ook munitie voor dat wapen.

Die antitank wapen heb je wel. Je bent er continu mee beschoten en kan deze verwisselen voor een ander wapen. Als je de brug op komt staat er links een bunker met een mitrailleur, daar ligt ook munitie voor dat wapen.

Maar ik zit al in Nijmegen, ben gedropt uit het vliegtuig en dan land ik op die kerk waar ik vervolgens iedereen overhoop knal. En alle objectives doe. Maar die tank lukt mij niet. Maar kan ik terug lopen dan? Want dat antitank wapen heb ik al een keer gebruikt in een eerdere missie

Oh ik zit in het verkeerde level.:) Uit m'n hoofd hoor, dacht dat in 1 van de huizen een kist staat of kleefbommen los liggen. Ik ben momenteel een aantal van die oorlogs games door elkaar het spelen, dus kan er naast zitten.

PS alle landigspunten al nagelopen, daar ligt vaak ook wel wat spullen.

Maak die tank nou maar af, want als ik het goed heb, komt er ook een 2e tank.
Een bazooka is ook goed, maar met die granaten red je het ook makkelijk.

ja, mik er maar een stuk of 4 granaten op, dan komt het goed. Je moet die granaten hebben die lijken op een zwart zakje met daar bovenop een groen/grijze knobbel. Zitten uit mijn hoofd onder nummer 6 als wapen selectie.

ja, mik er maar een stuk of 4 granaten op, dan komt het goed. Je moet die granaten hebben die lijken op een zwart zakje met daar bovenop een groen/grijze knobbel. Zitten uit mijn hoofd onder nummer 6 als wapen selectie.

Daar was ik inmiddels ook al achter:) heb het al lang uitgespeeld:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan