Medal of Honor: Airborne 'Werkt Niet Meer'

Status
Niet open voor verdere reacties.

mpc007

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2008
Mensen,

Ik heb een probleem met Medal of Honor: Airborne. Ik heb een gecrackte versie, alleen voor de singleplayer dus. Vanwege meerdere grafische foutjes wilde ik patchen naar versie 1.1, maar toen ik dat gedaan had (en de crack er weer over gehaald had) kreeg ik telkens bij het opstarten de melding 'medal of honor airborne(tm) werkt niet meer', daarna kreeg ik een venster met bovenaan 'general protection fault' en een hele rij meldingen daaronder. Ik had gehoord dat dit aan Patch 1.1 kon liggen, dus gelijk door gepatcht naar versie 1.2, maar wederom hetzelfde probleem, ik krijg hem niet gestart! En dat terwijl versie 1.0 wel werkte! Ik wil nu wel graag gewoon spelen, dit is al de 2de versie die ik download en deze laat het dus ook weer afweten! Net als nog meer spellen die ik heb. Ligt dit nou aan Vista telkens, anders ga ik binnenkort over naar Windows 7 hoor! Maar weet iemand een oplossing, hoe krijg ik Airborne werkend????

Alvast bedankt! Ik hoop op snelle reacties,

MVG

Gebruik je steeds dezelfde crack? Dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat je voor hogere versies van het spel ook de hogere versie van een crack nodig hebt.

Dank je voor je reactie!

Daar dacht ik zelf ook al aan,
dat zou namelijk wel de foutmelding kunnen verklaren..
Ik wist alleen niet dat er ook meerdere cracks bestonden voor een spel!
Dan zou ik dus moeten zoeken naar een v1.2 crack ofzo??

MVG

Dank je voor je reactie!

Daar dacht ik zelf ook al aan,
dat zou namelijk wel de foutmelding kunnen verklaren..
Ik wist alleen niet dat er ook meerdere cracks bestonden voor een spel!
Dan zou ik dus moeten zoeken naar een v1.2 crack ofzo??

MVG

Dikgedrukte moet je doen inderdaad. Heb het zelf ook een keer gehad met Far Cry 2: Ik dacht hem even te kunnen patchen maar daardoor werkte de crack niet meer ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan