Medal of Honor Airborne

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramtroostheide

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Goedendag!

Ik kan Medal of honor niet instaleren:(.. ik krijg aan het einde van de installatie een fout namelijk "Medal of Honor Airborne setup wizard ended permuntely" ofzo weet niet waar het aan ligt zouden jullie mij kunnen helpen

Met vriendelijke groeten :thumb:

Bram Troostheide

Kan zijn dat de window's firewall dit probleem veroorzaakt. Of een andere firewall die je hebt. Probeer nog eens te installeren terwijl de firewall uit is.

Mensen ik heb het al opgelost de instalatie is goed verlopen... maar ik stuiter al tegen een ander probleem aan, me videokaart is niet supported:mad: tenzij jullie 1 kopen:p:D

In ieder geval vriendelijk bedankt voor de hulp

Welke videokaart heb je? Mijn videokaart wordt ook niet ondersteund, maar kan het spel wel gewoon spelen.

Installatieproblemen MOHAIRBORNE

Helaas heb ik hetzelfde probleem. Heb een beetje op het net zitten surfen, maar de gevonden oplossing werkt niet bij mij. De oplossing schijnt te zijn dat je in vista/services de ICS dient op te starten. Als ik dat probeer geeft ie aan dat het niet mogelijk is. Is dit toevallig de oplossing die jij geprobeerd hebt? Zo ja, hoe heb jij de ICS gestart gekregen. Zo nee, ben ik benieuwd naar jouw oplossing.

Ik had geen problemen met de installatie. Kon de game na het installeren opstarten en spelen. Heb inmiddels wel een andere videokaart aangeschaft.

hallo heb een probleem met medel of honer airborne als ik hem opstart en ik kom bij menu het gaat heel erg traag het beeld en als ik hem wil speelen gaat het ook heel traag zau het kunnen ligen aan me videokaart heb 2 er in ziten nividia geforce 7600 gs heb een SLI zau het kunnen dat het spel 7 series van geforce niet omdersteund :eek: weet kan iemand me help wil hem heel graag speelen :)

hallo ik heb ook een GROOT probleem met MOH Airborne.
als ik dvd in steek en hij begint te laden wordt mijn pc uitgeschakeld!
vorige week had ik dit ook maar mijn pc moest een upgrade krijgen...
en nu heb ik een deftige upgrade gedaan en....nu valt men pc uit en start hij terug op vanzelf ( toch al een verbetering he :) ) heeft er nog iemand dit probleem?
bij can you run it kom ik er heel goed uit op een ding na ( niet int rood) das windows xp prof i.p.v. vista en de rest maximum! aan wat kan dit liggen?

@MOH1990,

Jij heb zelf al ergens een topic staan, daar heb ik je een mogelijke oplossing gegeven:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=316563

@Kruke,
Zelf even een eigen topic(vraag) aanmaken in deze sectie.

Voor zowel Kruke als MOH1990, graag niet "inbreken" in iemand anders zijn/haar topic. Dit is niet netjes en kan alleen maar verwarred zijn

Laatst bewerkt:
@MOH1990,

Jij heb zelf al ergens een topic staan, daar heb ik je een mogelijke oplossing gegeven:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=316563

@Kruke,
Zelf even een eigen topic(vraag) aanmaken in deze sectie.

Voor zowel Kruke als MOH1990, graag niet "inbreken" in iemand anders zijn/haar topic. Dit is niet netjes en kan alleen maar verwarred zijn
men op rechte excuses ..
ik dacht gewoon dat ik mijn probleem beter hierbij zette omdat het over dezelfde game gaat...zal niet meer gebeuren

Zelfde probleem hier :(

Hallo,

Ik heb het zelfde probleem bram :confused:
bij mij stopt de installatie op het einde en verwijderd alle geinstalleerde bestanden wil je a.u.b zeggen hoe jij dit hebt opgelost?

Alvast bedankt :p,

@cav1a,

Welkom op Helpmij.:)

Voor jou hetzelfde als ik een paar berichten terug heb neergezet. Graag een eigen topic aanmaken.

Ik denk dat cav1a dezelfde problemen met de installatie heeft als de topicstarter, nl. dat bij de installatie van MOHAirborne het komt met de volgende melding: Medal of Honor Airborne setup wizard ended permuntely. Ook ik heb nog steeds dat probleem en heb het nog steeds niet op kunnen lossen :evil:. Ik heb begrepen dat het Bramtroostheid wel is gelukt. Graag zou ik de oplossing willen weten. Alvast bedankt!!

Hallo,

Crash ik heb het gelezen over de vorige 2 die je vertelde een eigen topic te maken maar ik had hetzelfde probleem als degene die het topic heeft aangemaakt dus ik dacht dat het wel kon dan, sorry daarvoor.:o

Maar ik heb verder op internet gekeken en gezien dat veel mensen met dit probleem zaten.
Voor alle andere mensen die dit probleem hebben hier is de oplossing:
http://www.ea.com/moh/airborne/news.jsp?id=34 :D

Groeten Cav1a,

Beste Cav1a,

De informatie waarna de link verwijst had ik ook reeds gevonden. Ik heb ook geprobeerd om in Vista de ICS te starten, maar bij mij lukt dat niet. Ik krijg nl. een melding dat ie wel start maar dat ie ook weer stopt. Ben benieuwd of het jou wel is gelukt om het spel nu wel geinstalleerd te krijgen.

Beste Homanrozie,

Ik vind het jammer dat de informatie niet veel geholpen heeft :(
Bij mij is ie nu geinstalleerd en hij werkt het verschil kan misschien zijn dat ik hem op xp hem gezet en jij op vista, ik heb ook vista op mijn pc staan ik zal hem daar ook op proberen te installeren, ik zal binnenkort wel even posten of het gelukt is :p

Ik wens je veel succes ik hoop dat ik je binnenkort een keer tegenkom in het spel :D

Besta Cav1a,

Graag hoor ik van je of je MOHAirborne geinstalleerd krijgt op Vista. Ben heel benieuwd. Ik neem aan dat je in XP de diverse Services hebt aangepast om het spel geinstalleerd te krijgen?

ja dat heb ik gedaan om het op te lossen ja en het werkte :D
op vista heb ik ook een probleempje:confused: zelfde als jij hebt waarschijnlijk :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan