Medal of Honor Airborne

Status
Niet open voor verdere reacties.

MOH1990

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Berichten
10
hallo heb een probleem met medal of honor airborne als ik het spel speel gaat die heel traag als je woord gedropt gaat het heel traag ik heb een 3d kaar nivida geforce 7600 gs 512 mb heb er 2 in ziten SLI TECHNOLOGIE ligt het aan me videokaart of omdersteund dit spel hem niet kan iemand me misgin a.u.b helpen :cool:
 
hallo heb bij taakbeheer die pdvdseve.exe proces beenidigen denk je dat die het nu wel weer doet of moet ik een beter videokaart heb nu 2 kaart van nividia gefoch 7600 gs moet ik een ander haalen :)
 
Heb je het spel al geprobeerd, na het uitschakelen van de PDVDSERV.exe.?
 
Je moet ook Force Split Frame Rendering uitschakelen. SLI is niet ondersteund. Je vind deze optie normaal terug in het nvidia control panel,manage 3d settings,SLI Performance.
 
opgelost

hallo mijn medel of honer is op gelost hij doet het erg goed bedankt :thumb: je moet gewoon bij taakbalk die dvdsever.exe uit zeten :cool:
 
Je kunt ook zorgen dat "PDVDSERV.exe" niet meer mee opstart. Om te voorkomen dat dit bestand weer mee opstart, anders moet je het iedere keer handmatig uitschakelen, moet je het volgende doen.

Ga naar:
Start > uitvoeren > type hier msconfig in > tabblad opstarten > vinkje weghalen bij PDVDserve.exe > herstarten. Je krijgt bij het opstarten een meldingsscherm, daar het vinkje invullen en op ok klikken. Het proces start nu niet meer mee op. Je hebt het ook niet nodig om Powerdvd te kunnen gebruiken.
 
Ik heb dat PDVDSERV.exe niet op mn computer, maar het spel is toch traag?

dat van Nielsvds snap ik niet hoe moet je dat doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan